7,8

12 reviews over Camping Holiday Village Knokke in het Nederlands

Slechte sanitaire vooorzieningen. Slechte service.

Roel, 17-6-2017

Sanitaire voirzieningen slecht afgewerkt en zelfs gevaarlijk aangelegd. Open riolering. Je breekt je benen als je even niet oplet waar je loopt. Als je de eigenaar er op aanspreekt geeft hij niet thuis. Zeer ongeïnteresseerd
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Godfried dewulf, 4-12-2015

Kom ik regelmatig vriendelijk ontvangst proper

Ja ik kom er graag

Gereisd met partner in augustus 2015

Top!

Cindy Aneca, 4-10-2015

Dit is een perfecte camping voor een uitstapje aan zee! Je kan zo gaan shoppen in de Lippenslaan, kuieren langs de zee, heerlijk gaan eten.. wij hebben de fiets genomen en een uitstapje naar Sluis en Cadzand gedaan, de camping ligt direct aan het fietsknooppunt zodat je alle kanten uit kan! onderweg genoten van het mooie Zwin, heerlijk! De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam, de plaatsen zijn mooi onderhouden. Het water in de douche is heerlijk warm, top! Wij konden ook genieten van een leuk bezoek van een ooievaar die gemoedelijk tussen de campers kwam wandelen! Een grote Carrefour ligt aan de overkant van de weg, makjemijk voor de boodschappen! Wij komen hier zeker terug! Een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2015

Heerlijke camping

Monique, 14-8-2015

Keurige camping, mooie plaatsen en prima ligging voor uitstapjes te maken. Lopend naar het centrum is goed te doen. De afstand naar het strand is een aardige trippel, maar met een gehuurde fiets van de camping ben je er in 10 minuten. Zeer vriendelijke eigenaren die erg hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Het sanitair is toe aan een opknapbeurt maar het is schoon.

We hadden prachtig weer en konden dagelijks naar het strand zelfs na 2 weken verblijf nog bijgeboekt omdat we nog niet naar huis wilden. We gaan hier vast en zeker nog eens naar terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Dichtbij het centrum van Knokke

S, 19-7-2015

2 nachtjes op een camperplek gestaan voor €18 per nacht. Dit is incl. douche en internet. Het ziet er erg netjes uit op het terrein. Barretje was gesloten eind juni. Vriendelijk ontvangen bij de receptie. Toiletten niet altijd schoon en zelf papier mee nemen. Veel kranen in de wasruimte waren stuk, totaal afgebroken. Beetje jammer want het ziet er dan gelijk zo onverzorgd uit. Elke dag komen er 2 ooievaars op visite. Bij het uitchecken een zakje zure beertjes mee gekregen, zeer attent. Wij voelden ons welkom op de camping en we zouden hier graag nogmaals overnachten.
Gereisd met partner in juni 2015

Verborgen parel, dicht bij het hartje Knokke.

Dirk M., 13-10-2013

Camping Holiday is een eerder kleine, gezellige familiecamping.

Gelegen op 750m van Knokke station.

Mooie plaatsen (gras), verzorgde toiletten en lekkere douches.

Op wandelafstand van het hartje van Knokke, en met de fiets kan je alle kanten op, het strand, de Lippenslaan, Heist, Sluis, ...

Knokke heeft heel wat te bieden.

Er is geen campingwinkel, maar een grote Carrefour op amper 100m.

De enige onbekende is het Belgische weer, hoewel het aan de kust sneller voorbij waait, zeker in Knokke ;-)

Er zijn ook seizoenplaatsen.

Gereisd met partner in april 2013

Een stukje paradijs!

Jose Simons, 2-7-2012

Deze camping heeft een geweldige ligging, het is er heerlijk vertoeven,ligt overal dichtbij zoals -supermarkt-centrum Knokke-strand. Er zijn prachtige fiets en wandel routes. De eigenaren zijn geweldige mensen. We komen er met heel veel enthousiasme ieder jaar weer terug en hopen dit nog lang te kunnen en mogen doen. Het sanitair kon iets verbeterd worden, maar dat neemt niets weg van het plezier en de gezelligheid dat we er hebben.
Gereisd met partner in juni 2012

Leuke camping om Knokke te verkennen

René, 15-5-2012

Caping Holiday ligt aan het begin van Knokke. Vanuit de camping is het 5 minuten lopen naar de Lippenslaan (Winkelstraat), naar het eindstation van de kusttram en naar het treinstation. Wat dat betreft is de ligging perfect. Wel ligt de camping aan een drukke toegangsweg tot Knokke. Voor broodjes en andere boodschappen bij de mooie Carrefour moet die steeds worden overgestoken. De camping zelf heeft veel seizoensplaatsen. Dus in april/mei was de camping goed gevuld maar er was bijna niemand.

Het sanitair werd zeer goed schoon gehouden. Wel vraag ik me af of het voldoende is als de camping echt vol bezet is. Verder is het jammer dat er geen toiletpapier op het toilet is en je dit dus zelf moet meenemen.

Gereisd familie in april 2012

eenverzorgde camping

marc v, 15-9-2010

een rustige camping vriendelijke eigennaars ze helpen de caravan op juiste plaats te duwen de plaatsen zijn 10 op 9 m het sanitair is zeer proper maar wat kleine douches de camping ligt dicht bij het centrum ongeveer 10 min wandelen en naar het strand ongeveer 20à25 min wandelen het fietsnetwerk is ook vlak bij bv het nr 42 aan de eerste lichten richting centrum de camping ligt ook interessant voor het internationaal vuurwerkfestifal in duinbergen eind augustus
Gereisd met partner in januari 2010

rustig, zalig, proper, vriendelijke mensen, top

jessie, 14-6-2010

Kortbij de winkels, veilige wandelpaden, heel belangrijk voor een kindje van 5, kortbij de zee, zeer vriendelijk onthaal
Gereisd familie in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Village Knokke in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Village Knokke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Holiday Village Knokke scoort een 7.79 uit 10 op basis van 12 reviews.