Camping De Zilvermeeuw

Onvoldoende

3 reviews over Camping De Zilvermeeuw in het Nederlands

zeker geen aanrader

Werner Loos, 1-8-2017

Vooral de conciërge zeer onvriendelijke man.

wat zij als een camping winkel benoemen is zeer beperkt open (2u /dag in hoog seizoen),is zeer duur en zééér beperkt aanbod .

broodjes moeten vooraf besteld worden, anders niet te krijgen.

1 sanitaire blok is volledig vernieuwd, de andere 2 zijn ouderwets.

speeltuin is vernieuwd en netjes, voor kinderen tot 12j; voor kinderen ouder als 12 is er nergens plaats op de camping

prijs gaat elk jaar omhoog, maar service en faciliteiten worden jaar na jaar minnder

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vriendelijk personeel

bianca_bezembinder, 30-10-2013

We verbleven hier een midweek in een zelf meegebrachte tent. We dachten dat hier grote velden zouden zijn, zodat je gezellig bij elkaar stond met z'n allen maar helaas alleen tent-plaatsen aan het wandelpad. Sanitair schoon, receptie wil je overal mee helpen, eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen zwembad en 1 kleine speeltuin. 1 kleine campingwinkel wat erg duur was en niet aantrekkelijk eruit zag. ongeveer 700m van de zee en centrum. Kijk van tevoren wel even wat er in die periode te doen is, want receptie is niet op de hoogte en zo mis je van alles. Knokke is hele dure plaats maar daar meer over bij de plaats beoordeling. Eerste keer kamperen voor mij maar viel wel een beetje tegen, dit omdat we niet gezellig met andere kampeerders op 1 groot veld stonden. Je moet echt gaan wanneer het hoogzomer is want als je niet naar het strand wilt, is er weinig te doen.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Laatste keer

Schande, 27-8-2013

We gingen sowieso 2 nachten verblijven maar aangezien 1 van ons de 2e dag naar huis zou vertrekken door verplichtingen zouden de 2 anderen waarschijnlijk nog één nacht bijboeken.

Op voorhand geïnformeerd en dit zou geen probleem zijn.

Toen we voor de zekerheid nog eens gingen vragen of we nog een extra nacht konden bijboeken werd ons uiterst onvriendelijk en zonder enige aanleiding medegedeeld dat het zeker niet mogelijk was om nog een nacht te blijven en dat we zelfs onmiddelijk onze spullen bijeen konden pakken en de camping moesten verlaten.

We begrepen niet waarom we moesten vertrekken en wanneer we logischerwijze vroegen wat de reden was voor deze reactie bleek hij daar geen enkel redelijk antwoord op te kunnen formuleren en weigerde enig gesprek aan te gaan door gewoon weg te lopen.

Dit was zeker en vast de laatste keer dat we Camping Zilvermeeuw hebben gekozen en een sterk staaltje onbeschoftheid hunnentwege.

We raden iedereen ten sterkste af om voor deze camping te kiezen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zilvermeeuw in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zilvermeeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zilvermeeuw scoort een 2.92 uit 10 op basis van 3 reviews.