Hotel Cosmipolis ***

Cosmipolis

5 reviews over Hotel Cosmipolis in het Nederlands

niet echt bijzonder

John Vercouteren, 1-8-2008

kamer was redelijk kleding kast aan de kleine kant voor als je langer verblijf in dit hotel lakens van het bed zaten scheuren in lampen die het niet deden kluisje werkte niet en op de badkamer was niets om je badjas of een handdoek op te hangen schone handdoeken was elke dag goed geregeld op het ontbijt niets aan te merken als de oudere dame er is kijk volgende keer toch eerst naar iets anders
Gereisd met partner in juli 2008

Robert R., 6-9-2007

Cosmipolis (nu Cosmo) hotel is minimaal 10 x door ons geboekt. Steeds voor 2 of 3 nachten en meestal in de 'winter' periode. Dit hotel is warm aangekleed. (donkerhout/oranje,bruin tinten/tapijt in corridor en kamers. Gezellige bar en haard zijn ook aanwezig. 25 kamers met 4* comfort. Mooie complete badkamer, luxe bedden, minibar, mooi afgewerkt, individuele koeling/warmte. Terras met zicht op minigolf/Kustlaan of beperkt zeezicht. Eigen garage (lift), maar in de buurt gratis parkeren mogelijk. Ontbijt van 2/3* niveau (geen variatie/geen luxe),maar ontbijtdame maakt alles goed. Personeel aardig en voorkomend.

Ligging hotel is zeer goed, dichtbij zee en winkels. In het complex zijn ook appartementen en studio's van private personen. Zij hebben daar hun woonst. Dit zorgt ervoor dat er altijd wel mensen in het gebouw zijn. (voor de stille winterperiode).

Nu wij een eigen woning hebben in Knokke zullen wij hier niet meer verblijven, maar ik kan het een ieder aanbevelen

Gereisd met partner in december 2006

Inge, 2-5-2007

Prima hotel! We zijn niks tekort gekomen! Het is wel een 4* hotel, en wie van design houdt is hier op zijn plaats. Bedden kunnen automatisch versteld worden, broekenpers op de kamer, draadloos internet, TV met alle posten! Ik vind het echt een aanrader! Ontbijt was overheerlijk en de mensen waren er heel vriendelijk! Inderdaad auto kan je om de hoek gratis parkeren! Ik wil zo terug!!
    Gereisd anders in mei 2007

G. Peters, 23-9-2006

Fijn hotel. Rustig gelegen en zeer prettige kamers met goede bedden. Personeel was heel attent en vriendelijk. Op het ontbijt was niets aan te merken. De ontbijtruimte was iets gedateerd maar zoals men ons vertelde zou hier in oktober een nieuw interieur komen.

Gaan hier zeer zeker terug.

Gereisd met partner in september 2006

Karin & Bert, 25-5-2005

Je moet van het uiterlijk houden, maar verder goed hotel. Sommige kamers aan achterzijde kijken op zee. Vriendelijke mensen, midden in het mondaine Knokke en niet ver van het natuurgebied t Zwin. Kamers schoon en van alle gemakken voorzien en met balkonnetje. Ontbijt goed. Auto kun je beter 2 straten verderop gratis parkeren
      Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosmipolis in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosmipolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cosmipolis scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.