Hotel Britannia ***

Hotel Britannia
Britannia
7,6

7 reviews over Hotel Britannia in het Nederlands

Fijn hotel, vriendelijk maar bedden niet fijn.

Ingrid, 1-5-2017

Het is een fijn sfeervol hotel. De buitenkant ziet er mooi uit, binnen beneden ook maar de hotelkamers zijn wel oud bollig. De ligging is super fijn en het ontbijtje lekker. Ook is het personeel vriendelijk. We hebben een fijn weekend gehad.

Helaas zijn de bedden niet fijn, te zacht en enorm doorgelegen (!).

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Erg leuk hotel!

manders.carijn, 24-9-2009

Wij kozen het hotel om de uitstraling en dat viel zeker niet tegen, ook bij binnenkomst bleef het een Engels karakter hebben qua inrichting. De ontvangst was hartelijk, het ontbijt buffet was héél uitgebreid, de locatie is heel goed. Als we één dingetje zouden moeten noemen wat een heel klein beetje minder was was het de inrichting van de hotelkamer, iets minder uitbundig dan de overige ruimten van het hotel. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2005

Een aanrader

David, 22-3-2009

Dit weekend verbleven in dit hotel. Het gelijkvloers met inkomhal, bar en ontbijtzaal is zeer mooi ingericht. Onze kamer, een familiekamer met aparte kinderkamer, was ruim maar wel een beetje gedateerd. Het contrast qua inrichting met het gelijkvloers is groot. Beperkt aantal parkings, dus tijdig reserveren. Ontbijtbuffet is dik in orde. Ligging is op wandelafstand van de zeedijk, dus ook in orde. Wij gaan zeker nog eens terug...
Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

L.Rijnberg, 17-2-2008

Charmant hotel met prima ligging, dichtbij centrum.Vriendelijke ontvangst en heerlijk uitgebreid ontbijt in mooi ingerichte ruimte.
Gereisd met vrienden in februari 2008

margriet slager, 15-7-2007

prima hotelletje op goede locatie vlakbij strand en centrum. Kamers erg

gedateerd en beetje muf,ontbijt prima

receptie matig bezet,eigenaresse niet erg vriendelijk.

jammer want dat kost niets !

Gereisd met partner in juli 2007

Femke, 7-1-2007

Super hotelletje. Kleinschalig, maar niets teveel qua service.

Ook heb ik nog nooit zo'n goed en lekker ontbijt gehad. Niet veel, maar alles vers. Zelfs je eitje werd vers gekookt of gebakken. Super!

Ook mochten we gratis van een andere kamer gebruik maken terwijl onze dochter lag te slapen, zodat wij nog lekker konden kletsen en tv kijken.

Zeker een aanrader. 10 minuutjes lopen en je bent in het centrum van Knokke.

Gereisd anders in januari 2007

Christel, 19-7-2005

Een recent vernieuwd familiehotel waar zelfs huisdieren toegelaten zijn.Een ideale ligging tussen de mondaine winkelstraten van knokke en het rustige t´zoute...Alles in orde, een aanrader..

.Het ontbijt is klasse en de service 10/10

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Britannia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Britannia scoort een 7.62 uit 10 op basis van 7 reviews.