Camping Ypra

Ypra
6,8

41 reviews over Camping Ypra in het Nederlands

prima overnachtingsplek voor kort verblijf

Menno Haanstra, 21-8-2017

Een overnachting gehad in een tent op het kampeerveldje, zonder electra. Electra had ik niet nodig. De plek was ruim genoeg voor een tent. Bij de incheck vriendelijk geholpen door de baliemedewerker. Bij de uitcheck om 0745 was de receptie nog dicht (open om 0900 uur) dus ik kon slagboompasje niet inleveren. Per email contact gehad over de borg voor de pas, en pas opgestuurd en zo opgelost, prima.

De ligging is prima, vlakbij Ieper. Deze camping kan dan ook als uitvalsbasis worden gebruikt hiervoor.

Let op, geen winkel op de camping, dus je eigen spullen meenemen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

onverzorgd, sanitair matig,te duur

del costa, 24-7-2017

We stonden er met een mobilhome, behoorlijk rustig als maar mogelijk is met zijn bewoners ... (te veel duiven (periodegebonden ? ) gefladder en gekoer de hele dag van smorgens vroeg tot savonds laat , veel uitwerpselen op de wagen). Sanitair : wel de zitting gepoetst, maar de muren niet van deze toiletten, gevolg niet te smakelijk zicht. Als mobilhome krijg je een speciale plaats daartoe aangeboden, maar betaal je te duur (24 € voor 1 wagen en 2 personen), elektriciteit inbegrepen, wat niet nodig is. Ontvangst was niet efficiënt. Globaal oordeel: Jammer want kan een gedroomde plaats zijn als uitvalsbasis voor het heuvelland en een kortverblijf. Mogelijks ga ik volgende maal op een speciale camperplaats staan net over de grens .. tegen veel voordeliger tarief.
Gereisd met partner in juli 2017

Matig en duur

Jack57, 27-9-2016

Deze camping is op zich een mooie accommodatie, ruime plekken, schaduwrijk en goed gelegen. Helaas schort het nogal aan het onderhoud. Wij stonden op de trekkersplekken. Onze toilet / wasgelegenheid was ondergebracht in een oude zeecontainer. Deuren sloten slecht, het was niet schoon en met het onderhoud waren ook nog wel wat punten te behalen. Gelukkig was het water wel warm. De elektriciteit op de plekken was slecht bereikbaar, de stopcontacten waren overgroeid door de heggen en moeilijk te vinden .Waterpunten? Dat mag wel iets meer. Stortplaats chemische toiletten in de open lucht, zag er niet echt fris uit, bij de ingang van het sanitair. Verder wordt je geacht om ‘de verplichte gele vuilniszak á 50 cent per stuk te gebruiken’, een wonderlijk fenomeen wat ik nog niet eerder tegen gekomen ben. De dame van de receptie leek ook wel niet al te blij te zijn met onze komst en dat voor een bedrag van ongeveer 24 euro per nacht… nee sorry, volgende keer rijden we wel even om.

Gezellige camping, geen restaurant

Marnick, 22-9-2016

Mooie rustige camping met heel vriendelijke uitbater.prachtig gelegen voor wandelaars en fietsers.Ook goede uitvalbasis voor W.O. 1 routes en bezienswaardigheden .

Standaard camping

Saar, 12-9-2016

Leuke verzorgde camping aan de rand van de Kemmelberg. Wij hadden er een trekkershut. Leuke trekkershut met alle comfort dat je daarbij mag verwachten, alles in orde. Wel was ze niet helemaal netjes gepoetst voor wij aankwamen, wel opgeruimd :-). Spinnenwebben & stof was duidelijk te zien. Toen we vertrokken en ik de sleutel ging terug geven, moest ik die ook onmiddellijk aan de volgende wachtende gasten geven. De sanitaire blok was in orde, verouderd maar netjes gepoetst. Er waren veel kinder speelstukken rond de trekkershut, nu in september niet zo een probleem ivm schoolgaande kinderen maar als je tijden juli-augustus er een rustig weekendje op uit wilt, hang je eraan voor de moeite.

Verder vond ik het er niet zo 'gemoedelijk' als wat je bij een camping verwacht, de uitbaatster was eerder afstandelijk en niet echt in voor een babbeltje. Misschien ben ik over sociaal, dat kan natuurlijk ook.

Goede camping voor een overnachting van 1-2 dagen.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie camping met veel activiteiten

wendy, 12-6-2016

Mooi verzorgde camping die niet heel duur is

met vriendelijke en behulpzame uitbaters!

Zeer kindvriendelijk, met een springkasteel

en speeltuinen.

Een tennisveld en verschillende petanque banen.

Gezellig en redelijk groot cafe.

Trekkershutten zijn er ook te huur voor 40 euro per nacht

en ook fietsen verhuren ze.

Dicht gelegen bij Bellewaerde waar wij voor kwamen.

Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Fijne, zonnige camping!

Guy Vercauteren, 11-8-2015

In het bos zaten we heerlijk te camperen met zicht op een heuvel en paarden.

De vriendelijke dames van de receptie Ann en Myriam hielpen je met plezier verder.

Een ideale startplaats voor boeiende en verrassende fietstochten of wandelingen.

We komen graag terug! ;)

Gereisd met partner in augustus 2015

Ideale camping voor fiesters of wandelaars

Chris Van den Steen, 8-5-2015

Camping is ideale uitvalbasis voor wandelingen of fietstochten. Met mooie en grote staanplaatsen. Vriendelijk onthaal en proper sanitair.
Gereisd met partner in mei 2015

Goed gelegen, om te fietsen, en Ieper te bezoeken

Marc De Muyer, 27-11-2014

sanitair was heel basic, geen warm water voor de vaat en de douche. Maar heel vriendelijke en gedienstige mensen aan de balie die je graag helpen, en een oplossing zoeken, waarvoor nogmaals dank. Dat je een vuilniszak moet kopen vind ik persoonlijk er over, je betaald al taxen en verblijf.
Gereisd anders in november 2014

Prima

dickbos_arnhem, 3-7-2014

Wil je voor een paar dagen de historie van de 1e wereldoorlog zien, dan is deze camping een prima uitgangspunt. Het grootste deel van de camping wordt gebruikt door vaste gasten, veel plek was er in het voorseizoen niet, maar dat was geen probleem. Sanitair is beperkt, maar redelijk in orde. De campingbaas was zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen we vertelden door te trekken naar Normandië, kregen we voor de zekerheid een paraplu mee. Wifi bij de receptie. Gebied is voor wandelaars en fietsers prima, een heuvelrug in het platte Vlaamse land.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ypra in Heuvelland-Kemmel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ypra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ypra scoort een 6.81 uit 10 op basis van 41 reviews.