Hotel Gresham ***

9,8

4 reviews over Hotel Gresham in het Nederlands

Enorm genoten.

Julien en Anita, 11-9-2009

Ben 2 dagen geweest en ondervonden dat het perfecte klantvriendelijke hotel weet wat de mensen nodig hebben . Ontbijt vanaf 8 uur maar vermits wij altijd tamelijk vroeg wakker en op zijn kregen we van de uitbater zelfs een koffie vroeger zonder opleg , s'avonds of tijdens de dag het nodige drankje ,gratis, en alles met de glimlach . Hier zorgt men nog voor zijn klanten !!! proficiat !!!
Gereisd met partner in september 2009

Een dikke 10 !!!

j.lensvelt, 23-10-2008

Gezellig zeer gastvrij hotel, supernette ruime kamer, strand om de hoek, hond en kind welkom (zonder kosten).

Hier wordt begrepen wat het woord "gastheer" betekend.

's avonds gezellig in de huiskamer met een hapje en een drankje.

's morgens heerlijk ontbijtbuffet met een zeer groot assortiment van brood, beleg, drank, zoete broodjes en vele extra's.

EEN AANRADER !!!

Gereisd familie in oktober 2008

wat een topper!!!!

blommaert, 22-9-2008

ONGELOOFLIJK HOTEL!!!! supervriendelijk,heel proper en modern en heel lekker ontbijt!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2006

Een prachtig gastvrij en gemoedelijk hotel.

mrkemps@msn.com, 21-9-2008

Hotel Gresham wordt geleid door een zeer gastvrije, behulpzame en deskundige directie. Gelegen vlakbij de Zeedijk te Knokke is dit een echte aanrader. Wij zijn zelf met onze drie kleine kinderen gegaan. Geweldig!
    Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gresham in Heist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gresham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gresham scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.