Pension Hof de Abeeleboom *

8,8

13 reviews over Pension Hof de Abeeleboom in het Nederlands

Fantastisch!

Familie Husebo, 13-9-2017

We zijn hier geweest met ouders, grootouders en 4 jonge kinderen. Boer Patrick en boerin Claudine zijn werkelijk zeer hartelijke mensen die je meteen op je gemak lieten voelen. Kamers warennetjes modern. Interieur in de leefruimte is authentiek vintage. De kinderen hebben gereden op fietsen en go-carts, geiten en kippen gevoederd, koeien geaaid mee op de tractor gezeten en in de bulldozer gereden. Met het paard geredenZelf de patatjes voor het avondeten gaan plukken. Verse melk gedronken etc etc etc Het verblijf was elke euro dubbel en dik waard. Wij gaan normaliter nooit twee keer naar de zelfde accommodatie maar hier keren we volgende zomer gegarandeerd terug. Wat een topmensen en topverblijf.
Gereisd met vrienden in september 2017

Zeer kindvriendelijk

Stefanie Deweer, 14-8-2017

Het wad zeer leuk bij boer Patrick en zijn familie. De boer neemt de kids mee tussen de kalfjes, op de tractor, op de bulldozer, ... ook de volwassenen krijgen uitleg als men dat wil over het bedrijf. De kamers zijn eenvoudig maar netjes met zeer goede bedden ! Het eten was zeker in orde. Prijs/ kwaliteit zeer goed!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Altijd een beetje thuiskomen zonder verplichtingen

Fam Poeck, 22-5-2016

Je voelt je welkom, verzorgde kamers zonder luxe, gewoon wat je nodig hebt. Maaltijden eenvoudig, smakelijk en verzorgd, met voldoende afwisseling.

Het leven op de boerderij volg je zo intens als je zelf wil: enkel kijken of mee helpen. De mogelijkheden liggen voor het grijpen en ontdek je best zelf ;)

De omgeving biedt kansen om een langere vakantie te vullen: zwemmen, wandelen, bezoek dierenpark of ezelwandeling, musea bezoeken waar lekkere kaas of bier worden gemaakt en ter plaatse proeven, De droeve oorlogstijden herinneren op de talrijke begraafplaatsen, musea, monumenten, ...

Heb je behoefte om te winkelen (of gewoon iets nodig), ook hiervoor hoef je geen grote afstanden af te leggen.

Voor een volledig aanbod is de toeristische dienst een goed startpunt, maar op de boerderij zelf vind je ook heel wat info aan de hand van oa foldertjes en boekjes.

Wij gaan alleszins in de zomer weer terug met de kleinkindjes en kijken er allen naar uit. Want ook op de kindvriendelijkheid springt men er bovenuit!

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldig

Bea Arrazola de Oñate, 31-8-2015

2x 1 week, met telkens 2 van onze kleinkindjes. Super logement met nette kamer + badkamer, uitgebreid en verzorgd ontbijt, gevarieerd en smakelijk avondmaal met liefde bereid. Een ongelooflijk spannend activiteitenaanbod ... het gewone leven op de boerderij mee beleven met geboortes van kalfjes, ritjes met tractor ... en mogelijkheden in overvloed om te spelen: hooizolder, go-cars, ...

Ik zou zo'n vakantie aan iedereen willen aanraden. Boer Patrick, Claudine, Cindy en Robin ...jullie zijn super voor jullie gasten, voor jong en een tikkeltje ouder. Wij komen terug! Groetjes Bea en co

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastisch

geert, 31-8-2015

alles was perfect

goed eten

goede ontvangst

kinderen kunnen hier naar hartenlust spelen

en voor de volwassenen is er ook wel iets te beleven,helpen met de boer en Robin

kortom het is een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Droomvakantie

Fam Begas, 17-5-2015

Juist thuis van een weekje bij Boer Patrick en Claudine! Bedankt voor ons gezinnetje was dit een droomvakantie. Lekker eten meer dan ruime porties. Propere kamers. Drankjes aan zeer democratische prijzen. Iedere dag worden eetruimtes en keuken gereinigd. Deze mensen leven voor hun gasten en hun boerderij. Op een half uurtje rijden van de kust en van plopsaland. Ons zien jullie zeker terug!!!

Zeer mooie vakantie

Smeyers, 17-5-2015

Wie hier op deze mensen iets weet moet naar een vijf sterren hotel gaan maar niet naar een boerderij, We hebben een fantastisch verblijf gehad er was niets teveel voor die mensen , propere kamers, uitgebreid ontbijt , avond eten simpel maar kwamen niets te kort meer dan voldoende , de kleinkinderen en wij zelf (60+) hebben ons rot geamuseerd , zeker een aanrader voor met kinderen naar toe te gaan

Echte boeren!

Ann Wouters, 6-5-2015

Wij hebben heel veel respect voor landbouwers, maar indien deze gasten ontvangen, verwacht je toch dat daar de nodige aandacht aan besteed wordt! Het is niet omdat je op een boerderij verblijft dat de keuken een stal mag zijn....keuken, living hadden (al weken) geen poetsbeurt gehad, de borden werden rechtstreeks op tafel gezet, het eten was voldoende, maar geen verse groenten, allemaal producten van de supermarkt (hespengebraad en kalkoenrolade van de supermarkt), fruitsla uit blik, enkel de melk kwam rechtreeks van de koe! Kamer eveneens niet gepoetst, geen warm water....we hebben er alle begrip voor dathet voor de landbouwers niet gemakkelijk is, maar hier melkt men de gasten en vindt men dit vanzelfsprekend....

De kinderen mogen mee op de tractor en kunnen er naar hartelust spelen....maar na de bevalling van een kalfje vonden we dit in de gang op de grond terug, omdat het een mannelijk exemplaar was....leg dat maar uit aan je kinderen!

formitastisch !

Eric Blancquaert, 28-8-2014

een aanrader als je eens echt in het midden van het "boerenleven" wil staan. Je maakt er kennis met al de aspecten van de stiel : vroeg opstaan, laat gaan slapen, altijd iets te doen. Je ziet er de vele en verschillende landbouwmachines aan het werk. Je helpt mee met het voederen en maakt de geboorte van een kalfje mee. Boer en boerin en hun beide kinderen hebben zeer veel aandacht voor hun bezoekers, in het bijzonder de kinderen die zij zo veel mogelijk trachten te betrekken in hun werkzaamheden. De kinderen rijden mee in de diverse machines en helpen mee de dieren voederen. Je verblijft er in ruime nette kamers met elk aparte douche en toilet. 's Morgens geniet je er van een zeer uitgebreid lekker ontbijt, 's avonds kan je aanschuiven voor een lekker maal bereid door de boerin zelf. Als je onze kleindochter, 8 jaar, die al voor de tweede maal mee was, vraagt waar we volgend jaar op vakantie gaan : terug naar Hof de Abeeleboom ! De kinderen vervelen zich daar geen seconde !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Het blijft hier geweldig

Fam. Prevo, 25-10-2013

Hof de Abeeleboom blijf een hele fijne vakantie bestemming zeker met kinderen. Wij waren hier na 13 jaar weer terug nu uiteraard met grote kinderen . Het was of wij niet weg waren geweest. het was fijn om boer patric en zijn vrouw Claudine weer te zien . ook werd maria de oude boerin even voor ons opgehaald , zelf zonder dit gevraagd te hebben . Wat service, er is alleen maar service. Het eten zoals het altijd was, Goed. Ik denk dat wij bij elkaar hier wel 4 maal zijn geweest en onze zoon vele malen meer om te helpen op de boerderij. Het was een heel fijn weekend en hebben weer veel gelachen. Als je op zoek bent naar een goed adres bij de boer dan is het dit wel. Fam. Prevo Leiden en Kreileroord
Gereisd anders in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hof de Abeeleboom in Elverdinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hof de Abeeleboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hof de Abeeleboom scoort een 8.76 uit 10 op basis van 13 reviews.