Vakantiehuis Hof te Voorde ****

9,7

9 reviews over Vakantiehuis Hof te Voorde in het Nederlands

Uitstekend

Annie Desmet, 1-10-2017

Wil je eens een week of weekendje erop uit, dan ken ik een super adres. 'Hof te voorde'. Daar heb je alles om te slagen. Een supervriendelijke ontvangst, zeer ruime nieuwe woning met alle comfort. Buiten alle mogelijkheden, zelfs een kampvuur is ter beschikking. Alles om je verblijf onvergetelijk te maken is aanwezig. Wil je het ook meemaken kom er dan zeker eens op af.

Ons familiegroepje van 12!

Gereisd met vrienden in september 2017
Trui Busschaert, Eigenaar, 4-10-2017
Bedankt voor de review, Annie! We vonden het leuk dat jullie bij ons verbleven!

Bijzonder mooi vakantiehuis!

familie Desmet - Torhout, 30-8-2017

Heel veel ruimte. Met smaak ingericht huis. Leuke en ruime tuin met veel mogelijkheden tot ontspanning. Trampoline is voor jonge kinderen super. Schuur is heerlijk om te schuilen igv regen.

Vriendelijke eigenaars.

Locatie is goed. Kortrijk en Vlaamse Ardennen zijn dichtbij.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Trui Busschaert, Eigenaar, 2-9-2017
Hartelijk bedankt voor de review! Blij dat jullie genoten hebben!

Formidabel !

Greet Van Hessche, 4-7-2017

Supervakantiewoning, heel gezellig met oog voor leuke details. 2 grote terassen, zodat we de hele tijd van de zonnestraaltjes konden genieten. Bij regen konden we terecht onder de schuur. Goed ingerichte keuken, we hadden er alles wat we nodig hadden. De grote vuurschaal waar we een kampvuur maakten, zorgde voor een warme afsluit van een top-week-end.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Trui Busschaert, Eigenaar, 5-7-2017
Hartelijk bedankt voor deze review! Fijn dat jullie een heerlijk verblijf hadden!

Topvakantiewoning!

Familie Wielfaert, 29-5-2017

Hele mooie, grote, propere vakantiewoning. Goeie bedden, opgemaakt bij aankomst. Oog voor details : handdoeken aanwezig, zelfs washandjes, detergent, afwastabletten .... Bloemetjes op tafel bij aankomst. Fietsen beschikbaar.

Het erf rond de woning (met geitjes en konijnen) is super voor kinderen. Veel ruimte. De mogelijkheid om een kampvuur te houden is ook top.

Vriendelijke eigenaars. Je voelt je welkom.

Altijd fijn als de bakker en de beenhouwer dichtbij zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super!

Marieke, 8-5-2017

Heel sfeervol ingericht vakantiehuis, met aandacht voor heel wat praktische maar ook gewoon leuke en mooie details: hout voor het kampvuurtje, comfortabele tuinmeubelen, 2 fietsen, super ingerichte keuken, wandel -en fietskaarten in de kast, het welkomstbord en -drankje, muggenhor en verduistering voor de Veluxen, leuke nachtlampjes, fleecedekentjes, stiften, papierrol aan de muur, plantjes, washandjes... alles was piekfijn in orde. Heerlijke tuin ook met boomhut en leuke hoekjes... En heel vriendelijke eigenaars die klaarstaan om je te helpen. Alleen wat jammer dat je de autostrade hoort. Maar enkele kms verderop zit je meteen in het rustige golvende landschap van de Leiestreek. Ideaal om te gaan wandelen en fietsen. Een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Trui van vakantiehuis Hof te Voorde, Eigenaar, 17-5-2017
Bedankt voor de review Marieke! We zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hadden in Hof te Voorde!

Ongelooflijk fantastisch. Perfect gewoon!

Familie Philips, 2-5-2017

Ons verblijf was schitterend. De kinderen waren dolenthousiast over de aanwezige dieren. In de woning was gewoon ALLES aanwezig. De eigenaarswaren ongelooflijk gastvrij. WIJ KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een fantastisch vakantiehuis!

Peter van Mechelen, 2-1-2017

Het huis is praktisch en smaakvol ingericht. Het is schoon en compleet. Er is veel ruimte in en om het huis. Wij waren hier een week met 9 volwassenen en 5 kinderen ( 2 t/m 8 jaar). De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de spelletjes en de dieren. Er zijn speeltoestellen en een prachtige boomhut. In de omgeving zijn wandel- en fietsroutes en er zijn mooie dorpjes en steden te bezoeken.
Gereisd met vrienden in december 2016

Super!

Veronika, 16-11-2016

Met drie gezinnen (6volw + 6kids) zijn we in Hof te Voorde geweest. We hebben echt genoten. Het huis is fantastisch, zoveel ruimte, zowel binnen als buiten. In de keuken is alles aanwezig, aan alles is gedacht. Kindjes mochten elke dag de dieren eten geven, vonden ze super! Het is super kindvriendelijk: veiligheidsrekjes, eetstoel, kinderbed, verschoonkussens, ... echt top! Kortrijk is op 10min, wat ook aangenaam is.
Gereisd met vrienden in november 2016

Een zalige plek

Ariane, 2-11-2016

Het is een zalig vakantiehuis om te verblijven. Ruim, sfeervol ingericht, heerlijke douche en bad, zalige bedden... De tuin is overheerlijk: een plek om tot rust te komen en de kids kunnen er vrij en veilig ravotten. Wij komen zeker nog terug !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hof te Voorde in Deerlijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hof te Voorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hof te Voorde scoort een 9.67 uit 10 op basis van 9 reviews.