Hotel Villa Select ****

9,3

28 reviews over Hotel Villa Select in het Nederlands

Super relax-weekendje aan de Belgische Kust

Fam. Bielen, 13-7-2015

Prachtige ligging. Mooie ruime (familie)kamers. Relaxen aan het zwembad, in de sauna of hamam... Lekker, uitgebreid ontbijt en heerlijke avondmenu's met lekkere, verse dagproducten telkens met gezellig en aangenaam zicht op zee... Dit alles gebracht door een uiterst vriendelijk, behulpzaam en gedreven TOP-team!! Matthias en Xandra, het enthousiasme en de passie die jullie uitstralen, zowel naar jullie gasten als naar de rest van het team... geen moeite is jullie teveel! Ons verblijf in 1 woord: subliem!!

Het enige nadeel hieraan: het was veel te snel voorbij!

Bedankt voor de goede zorgen en wij keren zeker nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig hotel aan de Belgische kust!

larssmit, 9-9-2013

Heerlijk weekend gehad aan de Belgische kust. Vriendelijke ontvangst, en mooie ruime kamer met prachtig zeezicht. Na een lekkere dag op het strand, gezwommen in het zwembad en even in de sauna geweest, daarna smakelijk gegeten. Volgende dag uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Wij komen zeker nog eens terug, en nemen volgende keer waarschijnlijk onze kids mee!
Gereisd met partner in september 2013

Leuk en klassevol met zicht op zee

ivy_verhaert, 30-8-2013

Zeer vriendelijk onthaal. Leuke en grote familiekamer.

Overheerlijk ontbijt en nog beter diner!

Doe zo verder!

Gereisd anders in augustus 2013

geweldig

Vreman, 26-7-2013

Wij hebben genoten kon niet beter!Xandra en matthias doen zo ontzettend hun best om het hun gasten naar hun zin te maken,niets maar dan ook niets is hun teveel!Fantastische bedden, heel schoon en een fijn zwembadHeerlijk ontbijtbuffet en diner was ook heel goed alleen jammer dat er weinig keuze was,maar dat is dan ook het enige minpuntje.
Gereisd met partner in juli 2013

Mooi hotel aan de kust

Robbert Keijer, 12-5-2013

Hotel Villa Select is een mooi hotel in het kustplaatsje de Panne. Het heeft nog een oude, statige uitstraling, ondanks een complete renovatie in 2011.

Eten is goed. Mathias en Xandra zijn super vriendelijke uitbaters. Beleefd en altijd bereid om je ergens mee te helpen. Leuk zwembad voor de kinderen. Omgeving is ook zeer geschikt om uitstapjes te doen. Diksmuide en Ieper liggen om de hoek en zijn zeer de moeite waard.

Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

fantastische vakantie

marthyvana, 9-5-2013

Goed en mooi hotel,de omgeving is in één woord GEWELDIG .Uitzicht is grandios .
Gereisd anders in mei 2013

wat een topper

nadine, 8-12-2012

Wij komen zeker terug!

Nieuwe uitbaters sinds2011.Prima!

Alles was super:vriendelijke ontvangst,leuk zwembad,zeer mooie ligging onm.aan het strand.

Het eten was super: zowel ontbijtbuffet als avondeten.Proficiat aan Xandra en Matthias en doe zo verder.

Gereisd met partner in november 2012

Zeer mooi, kleinschalig hotel

Sacker Robert, 7-11-2012

Van 23 t/m 25 juli verbleven wij voor onze Honeymoon in Villa Select. Villa Select is een zeer mooi, kleinschalig hotel in een authentiek pand op de dijk van De Panne. Onze kamer was super mooi met uitzicht op de Noordzee.

Het onthaal en de bediening van Xandra en Matthias was perfect en met alle vragen konden we bij hun terecht. Het ontbijt was heerlijk.

Vanwege de persoonlijke aandacht van Matthias en Xandra, de centrale ligging van het rustige hotel, de luxe hotelkamer en de gezelligheid van De Panne was het voor ons een geweldig huwelijksweekend.

Een grote aanrader voor iedereen die De Panne en omstreken wil bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2012

Goede keuze in De Panne

jean marc, 13-8-2012

Aan het strand, zeer goed gelegen. Familiekamer geboekt. Mooi zwembad. Zijn naar Plopsa land geweest.

De ontvangst is zeer goed en zeer vriendelijk.

De Panne zelf stelt wel niet veel voor.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

super hotel

Peter, 11-5-2012

We zijn in de meivakantie vier dagen in dit hotel geweest en we zijn heel erg blij met onze keuze. De service is gewoon goed, de jonge uitbaters zijn erg vriendelijk en gastvrij, de kamers zijn ruim en schoon, het ontbijt was heerlijk, het zwembad ook leuk voor de kids en de ligging helemaal fijn aan het strand en met de kusttram zo in plopsaland.

Echt een aanrader voor een verblijf aan de belgische kust !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Select bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Select in De Panne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Select scoort een 9.25 uit 10 op basis van 30 reviews.