Bed and Breakfast De Diligence

wel prima restaurant

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Waardeloos

Claire, 9-8-2009

We zijn afgelopen weekend hier 2 nachten geweest. De kamer was klein, vol vliegen en spinnen. De toilet onfris, de 2 handdoeken oud en verwassen. Om te douchen moet je steeds op een knop drukken. Je kunt zelf de temperatuur niet regelen. Het ontbijt was een drama. Het staat klaar in een soort keuken vol vliegen. Dus op het beleg zitten allemaal vliegen. In de ochtend wordt alles neergezet en op is op. Dus als je een half uur voor het eind van het ontbijt komt, dan heb je kans dat het brood op is. Of de glazen, want niemand komt tussendoor opruimen of verse dingen aanvullen. Het tuinmeubilair is ook groezelig. Je betaalt 80 euro per kamer en dat is het echt NIET waard. Helaas wat een afknapper.
Gereisd met partner in augustus 2009

Rust, gezellig en zeer kindvriendelijk!

Linda, 5-2-2009

Wij zijn hier eind oktober een weekend geweest met onze kinderen van 6 en 8 en hebben ons prima vermaakt. Zeer gastvrije ontvangst na een lange (file)rit, ideale familiekamers. De tweede dag een ezelwandeling gemaakt, heel erg leuk voor de kinderen die bij tourbeurt op de ezel konden uitrusten. Daarna een drankje op het gezellige terras in de herfstzon en vervolgens weer heerlijk gegeten. Het is een zeer gastvrije familie, echt heel leuk. De kinderen mochten de ezels borstelen en voor het uitchecken mochten we nog mee op de koets, helemaal geweldig. Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

tof weekend gehad

Moreels - Bonte, 12-9-2008

We zijn eind augustus op weekend geweest.

Zeer goed weer gehad.Eten was zeer lekker.Met de kinderen een wandelen gedaan met de ezel.

Kamers zijn wat klein en speeltuin is wat verouderd .Is aan vervanging toe.

Mooie omgeving en zeer leuke omgeving om weekendje tussen uit.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Diligence in De Klijte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Diligence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Diligence scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.