Vakantiehuis Vissershuis V53 ***

Vakantiehuis Vissershuis V53
Vissershuis V53

Plaats als eerst een review!

1 review over Vakantiehuis Vissershuis V53 in het Nederlands

moniek, 21-6-2007

Wij zijn in de vakantieweek van 28 april in huisje V53 geweest. Wij hebben het bijzonder naar ons zin gehad. Een schoon, verzorgd huis, lekker dicht bij het centrum van De Haan. Doordat midden in het centrum een groot park met een speeltuin is, was het voor onze jonge kinderen ook erg leuk. Ook een dagje Plopsaland op slecht 30 autominuten was voor hun geweldig. Kortom een leuke vakantie-bestemming voor grote en kleine mensen.

Vriendelijke groeten uit Holland!

Gereisd familie in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vissershuis V53 in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vissershuis V53 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vissershuis V53 scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.