Beoordelingen Camping Ter Duinen****

Ter Duinen****
38 beoordelingen
Beoordelingen Camping Ter Duinen****
Wenduinesteenweg 143 - 144, 8421, De Haan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter Duinen**** in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Ter Duinen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 38 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter Duinen**** in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Ter Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Camping Ter Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Camping Ter Duinen**** met andere accommodaties in De Haan.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,3
5,8
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2012
"Ongeschikte camping voor kampeerders met tenten"vertalen
Amsterdam
3,0
1,0
4,0

05-08-2012 De receptionist kwam over als een machine, hij was ongeïnteresseerd en wou alleen je identiteitskaart in beslag nemen. Hij heeft geen informatie verstrekt. De camping is niet ingesteld op kampeerders met tent. De douches zijn ver weg, zijn duur (douchemunten kosten 1,20 euro per 6 minuten) en niet goed (slechte straal en niet warm). Bij het afwasgedeelte was een lekkende afvoer en er kwam geen water uit de 4 afwaskranen. De helft van de wc’s waren op slot, omdat ze niet doorspoelden. Helaas werden deze problemen niet opgelost tijdens onze week. Het winkeltje wordt beheerd door een rokend echtpaar. Hoe later op de dag, hoe rokeriger de winkel. Het is niet meer van deze tijd om in een winkel met etenswaren te roken. Helaas zijn ze onvriendelijk. Alleen het schoonmaakpersoneel is vriendelijk en gastvrij. Voor kampeerders met tenten is het een dure camping voor hetgeen er geboden wordt. 24 euro per nacht en zelfs geen zeep en toiletpapier. De plaats en het strand zijn zeer de moeite waard.

"Twitter beoordelingen"
06-10-2013 @Thomas_Beeckman Aant zeetje redelijk koud hier #DeHaan (@ Camping Ter Duinen) http://t.co/XbGd8CYsHT --- Bron: https://twitter.com/Thomas_Beeckman/status/386938222418595840
met partner, Juni 2012
"Goede plaats, aan de kleine kant"vertalen
Trees Janssen
9,0

22-06-2012 Graag wil ik opmerken dat wij deze camping ook betaalden met campingscheques en wij ons totaal niet gediscrimineerd hebben gevoeld. De beheerders waren heel vriendelijk, het sanitair was brandschoon en we mochten ook nog een vloerkleed lenen voor in de voortent.
Kortom: prima camping óók mét campingcheque.
p.s. de frites in de cafetaria is erg lekker, de winkel daarentegen viel ons tegen. Jammer dat het café dicht was.

met partner, Juni 2011
"Professionele camping,perfect geaccomodeerd"vertalen
J.B.Jansen Bilthove...

20-06-2011 Uitstekende receptie, adequate behandeling
prima plaatsen, altijd werkende elec.
superschoon/modern sanitair/dicht bij zee

met partner, Mei 2010
"Een prachtige camping"vertalen
Fam. Huisman
6,0

29-08-2010 prima camping schoon en zeer vriendelijk
personeel.
sanitair is een 10+ zo schoon en netter kan het haast niet.
jammer dat de campingplaats heel krap is maar daar zou wat aan gedaan worden.
een echte aanrader ook in voor en na seizoen.

met vrienden
"Leuke rustige camping"vertalen
Tom
4,0
9,0

02-12-2009 Afgelopen zomer naar camping te duinen geweest mooie nette camping meer erg vriendelijk personeel. wij hebben op het tentenveld gestaan wat direct naast sunpraks de haan ligt. Een nadeel was dat het er na 10 uur 's avonds helemaal stil was. en dat het douchen erg duur was maar dat in vergelijking de totaalprijs ons meeviel al met al een heel geslaagde week en een aanrader

"Overal dicht bij!"vertalen
legrand jan
10,0

01-11-2009 Prima camping!
sannitair zeer goed onderhouden!
Vriendelijke eigenaars!
Strand op 500m.
Kust tram brengt u overal en gemakkelijk!
een aanrader allezins!

met partner, Sept. 2009
"Beslist geen aanrader."vertalen
George
3,0
7,0

24-10-2009 De camping heeft vrijwel alleen jaarplaatsen en de kampeerplaatsen zijn erg klein.
Caravan aan caravan sta je. Het toiletgebouw was nieuw maar met douchmuntjes € 1,20 per 6 minuten voor een pisstraaltje, niet van deze tijd. Ook geen spiegels in de douchruimten. De beloofde TV stond denk in de kroeg, want onze plaats had geen cai. Ook zou er internet en Wifi zijn. Klopt men is alleen vergeten te vertellen dat dit in een apart internetgebouwtje is. En ook wel erg duur met €4 per uur. Dus mensen geen Wifi op de campingplaats maar ook geen onbeveilgd netwerkje in de buurt. Alle voorzieningen die op 200 mtr. liggen zijn op het park van de buren. Er is geen binnendoor en daardoor is de 200 mtr. al snel 600 mtr. Nee alle informatie van deze camping (en afgegeven door de receptie) is niet betrouwbaar. Ook het fotootje op deze zoover site komt mij geheel niet bekend voor. Want meer dan een enkel schommeltje of wipkip heb ik niet gezien. Ja, het strand ligt op loopafstand. Dat is de enige plus.

"Goede Camping"vertalen
d waal
10,0

31-08-2009 Wij hebben hier in juli 2 weken gestaan en het is ons echt goed bevallen.
Het is een mooie rustige camping.
Heel mooi sanitair, wat alleen wel wat aan de hoge prijs is voor te douchen (€1.20 voor 6 minuten), maar 6 minuten is wel genoeg.
Een nadeel is wel dat je geen grondzeil mag leggen i.v.m. het gras.
De frituur is echt een heel lekker belgisch frietje maar wel wat weinig keus.
Het strand is op loopafstand en makkelijk te doen (400m)
Er is niet heel veel te doen op de camping maar plezier moet je toch zelf maken.
Nog een voordeel dat het overal dichtbij ligt, oostende, brugge, blankenberge noem maar op.
Wijzullen hier zeker nog een keer terug komen.

met partner
"Geen service op de camping"vertalen
j.kampeur
6,0
1,0
9,0

30-08-2009 alleen overnachten verder niets te beleven op de camping prima sanitair,kleine plaatsen,gunstig gelegen t.o.v.strand,dure douche(1.20 euro per 6 min.)vrij dure camping voor wat er geboden wordt.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Diep teleurgesteld !!"vertalen
Hubert De Pelsmaker

29-08-2009 Hoewel we drie weken op voorhand hadden gereserveerd en van die reservatie een bevestiging hadden ontvangen , kregen we een plaats toegewezen langsheen de Wenduinse steenweg . Dag EN NACHT een hels verkeer en een even hels lawaai. Bovendien lagen we vlak bij het café en de slagboom van de camping . Was het omdat we gebruik maken van camping cheques dat we 'gedumpt' werden op een plaats die normaal niet aan klanten wordt toegewezen ? We zijn vroeger dan gepland naar huis teruggekeerd.Na enkele slapeloze nachten .Ontgoocheld over de slechtste plaats van de camping!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?