Camping Ter Duinen ****

Camping Ter Duinen
Ter Duinen
7,8

48 reviews over Camping Ter Duinen in het Nederlands

Schone, stille camping met uitstekende gastheren!!

Jaap D. Homan, 17-4-2017

Goed? Schoon, ruime plaatsen, mooi fietsgebied, leuke winkeltjes en restaurantjes binnen handbereik.

Niet goed? Eigenlijk geen kritiek en dat jet voor je wifi even naar het kantoortje moet lopen; nou eigenlijk moet je ook wel even zonder kunnen!

Gereisd met partner in mei 2016

Fijne camping

Fonzie, 15-9-2016

Proper, mooie standplaats jammer dat er enkel WiFi in een hete, overbevolkte veranda was.Indien overal WiFi was dit een aanrader
Gereisd met partner in juni 2016

Fam Cilissen, 13-9-2016

zeer goed onderhouden kamping,proper modern sanitiar ,wordt elke morgen gepoetst zeer rustig,vriendelijke eigenaar,en moest pas betalen bij vertrek,een aanrader voor eens goed uit te rusten
Gereisd met partner in september 2016

Zeer klantvriendelijke eigenaar en goede sfeer!!

Mayke Herberts, 15-8-2016

Wij hebben voor de tweede keer gestaan op deze mooie camping. Een paar dagen op de heenreis naar Frankrijk en ook op de terugreis. Ontvangst is erg vriendelijk. De sfeer op deze camping is erg prettig. Heerlijk op gras gestaan. Camping wordt goed onderhouden. Gratis WiFi op de camping, in en bij een mooi gebouwtje naast de receptie. Het plaatsje De Haan is vlakbij en is erg leuk op te bezoeken. Daar heerlijk aan de zee gegeten. Mooi strand. Wij komen hier volgend jaar graag weer terug. (Zwembad in de buurt van de camping maar hebben wij niet bezocht.)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Er tussenin

Patricia, 8-8-2016

Nette ontvangst.

Kampeerveld werd niet echt naar omgekeken. Veel overlast van grote groepen Duitsers. Douches heeeeel ver lopen en zeer Kleine straal. Ook de toiletten redelijk ver weg.

Vriendelijk personeel op de gehele camping en netjes onderhouden de camping zelf. Weinig faciliteiten voor zo n grote camping ( geen winkel, geen wifi en alles erg ver lopen) Veel te doen in de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2016

super

pintens-binanti, 12-1-2016

wij gaan al het 3 jaar na deze camping in een huur stacaravan.laatste keer 2015 met mijn klein zoon 2.5 jaare.ons caravan was niet ver van het speeletuin waar hij veel plezier had.

heel proper camping en sanitaer.nachts rustig ma ook over dag geen storend lawai.nieuwe uitbater van kantine is top.aja en voor mensen welke probleeme met speelende kinder hebben gaan beter niet op een camping.

Gereisd met partner in augustus 2015

we gaan zeker terug

Luc Goesaert, 1-9-2015

Aangenaam verblijf, veel groen, propere sanitair, vriendelijk uitbaters, tijdens de nacht geen lawaai, speelplein moet beter kunnen en een kleine winkel zou ook leuk zijn. Volgend jaar gaan we zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geen tweede keer

Ilse, 2-8-2015

Niet geschikt als je van rustig kamperen houdt, met de tent kom je terecht op een kampeerweide waar je in het hoogseizoen totaal geen privacy hebt. De tenten en auto's staan kris kras door elkaar en vlak naast elkaar. Tot 's avonds laat was er luide muziek, dus niet ideaal met 2 kleine kinderen. Sanitair was in orde. Maar wij zijn na 1 nacht vertrokken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische Camping en kantine

Albert Decooninck, 29-5-2015

Dit is een zéér milieu vriendelijke camping met veel groen in een rustige omgeving. Het sanitair is echt proper door de poetsploegen die dagelijks komen reinigen. De vernieuwde kantine is echt de moeite waard, waar klantvriendelijkheid niet op zich laat wachten. Een echte aanrader en zeker als je kids hebt.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Fantastische plek

Fam van wesemael, 17-4-2015

Als wij thuis afspreken om naar zee te gaan is dat Altijd naar camping ter duinen! Vriendelijke en korrekte eigenaars .rustig gelegen en kraaknet zowel de camping als het sanitair 10/10!gezellig dorp met leuke winkeltjes super goeie bakker!altijd reuze gezellig daar!strand op wandelafstand ook de tram nemen is heel makkelijk om andere badsteden te bezoeken.mooie aangelegde fietspaden en routes!
Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter Duinen in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ter Duinen scoort een 7.78 uit 10 op basis van 50 reviews.