Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee ***

7,5

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,0

2150 reviews over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in het Nederlands

Mooi park. Huisjes zijn waardeloos.

America, 14-10-2017
  • Onderkomen3

Op dit moment zijn we nog op sunparks. Bij binnenkomst in ons huisje bleek dat de wc nog door te lopen. Meteen melding gemaakt. Na 3 meldingen en 23 uur wachten, kwam er iemand kijken.

Het huis is echt aan renovatie toe. Er zijn echt teveel gebreken. Kraan die uit de muur komt, stopcontacten die los op de muur hangen, schimmel op veel plaatsen in de badkamer, een pan en maar een ketel in het huis enz. enz.

Erg jammer want het is echt een leuk park met veel faciliteiten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Het team, Park Manager, 17-10-2017

Beste Gast,

Dankuwel voor het delen van uw recensie. Het spijt ons erg wanneer u uw vakantiewoning niet in goede staat heeft aangetroffen. Wij nemen uw opmerkingen hierover zeker serieus. Wij hopen dat wij u nogmaals terug zien voor een verbeterd verblijf in de omgeving van de Haan aan Zee.

Leuk park

stefan, 14-10-2017
  • Onderkomen7

Huisje prima schoon, leuk zwembad heel schoon.

Leuke plaats, schappelijke prijzen op t park!

Vriendelijk personeel, wij komen nog is terug

Gereisd met partner in september 2017

weer een desillusie, nooit meer

Rooij, 13-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Huisjes die wij hebben gezien zijn echt slecht onderhouden. sommige materialen ontbraken of meubilair was vies of kapot.

De schoonmaak is letterlijk met een Franse slag uitgevoerd, zodat we zelf nog konden gaan schoonmaken. etc etc.

De klacht is nog steeds niet behandeld.

*******

Personeel heeft echt zijn best gedaan om te helpen.

faciliteiten op het park zijn wel oke maar ook aan renovatie toe.

Het zwembad is wel goed

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Het Sunparks team, Park Manager, 16-10-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Zoover. Wij vinden het erg jammer te vernemen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad in ons park. Wij hopen dat u uw opmerkingen heeft kunnen melden bij de receptie en wij gaan uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Prima tussendoortje

Rob & Nancy, 11-10-2017
  • Onderkomen7

Met klein hartje vertrokken na het lezen van de recentste recensies hier op de site, maar moet zeggen dat alles héél goed meeviel.

Huisje (select villa 853) was proper, weinig of niks op aan te merken. Enkel misschien de badkamer. Ze was wel proper maar heeft toch zijn beste tijd gehad. Binnen dit en enkele jaren toch aan een kleine renovatie toe. Voor de rest alles in orde.

Zwembad was ook goed. Ok hier en daar een beetje afgebladerde verf maar het was ook duidelijk dat er recent al schilderwerken hadden plaatsgevonden.

Binnenspeeltuin best wel ok. Misschien binnen afziebare tijd eens een (kleine) check up nodig maar de kindjes hebben er zich héél goed gehad en dit is toch wat telt. Ook een vrij goed overzicht over de speeltuin.

Park op zich lag er ook behoorlijk tot goed bij.

OK als je vergelijkt met de betere CP parken kan Sunparks De Haan op verschillende gebieden zeker beter, maar de prijs is dan ook navenant.

Kortom voor een korte periode zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Het team, Park Manager, 16-10-2017

Dag Rob & Nancy,

Hartelijk dank voor het delen van uw recensie. Het doet ons goed te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Heel graag zien wij u en uw kinderen nogmaals terug in onze omgeving.

Heerlijk genoten

Diependaal, 11-10-2017
  • Onderkomen7

Momenteel de laatste dagen nog op het park. Heerlijk huisje, erg fijn en schoon park, veel groen en rust. Hebben een exclusief huisje 6-pers. Netjes bij binnenkomst, maar als je verder kijkt toch wel wat grote punten ter aandacht. Algemene indruk prima en fijn huisje! Let wel, binnendeuren zijn maar 60 cm breedt, dus met kinderwagen soms even door duwen om erdoor te komen. Netjes afgeschermde tuin rondom het huisje, goed onderhouden. Zwembad en binnenspeeltuin waren 1 groot feest! Helaas zoals verwacht wel flinke prijzen, maar op elke vakantie heb je hiermee te maken. Overal, erg fijne vakantie in een prima en net huisje, op korte afstand van strand en bos!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Het Sunparks team, Park Manager, 16-10-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs dat u een fijne tijd hebben gehad in ons park. Het is een groot plezier te lezen dat u heeft genoten van de accommodatie en de prettige ligging op wandelafstand van het strand.

Ons personeel verwelkomt u graag terug aan de Belgische kust!

Vriendelijke groet,

leuke tijd gehad

Wendy, 2-10-2017
  • Onderkomen8

Fijn, verzorgd park, leuk voor kinderen met het zwembad en binnenspeeltuin. Wel wat lawaai 's nachts van trucks die kwamen leveren, maar ons huisje was dan wel rechtover het zwembad/winkel.

Prima, zoals verwacht

Kris, 1-10-2017
  • Onderkomen7

Alles voorhanden voor slecht weer, zee vlakbij voor mooi weer

Leuke vakantie

Maureen, 1-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Fijn zwembad en binnenspeeltuin. leuke huisjes (wel te weinig keukengerief)

Leuk park, oude huisjes

Eveline, 1-10-2017
  • Onderkomen2

+punten: tof zwembad, toffe indoorspeeltuin, supermarkt ruim met voldoende keus, mooie ligging, rustig park

-punten: het huisje: oud, muffe geur, gordijnen stuk, kastdeuren keuken vielen er net niet af, zeer beperkte inventaris, vieze zitbank, vuil. De huisjes hebben dringend een opknapbeurt, likje verf, nieuw meubilair nodig. 6 stoelen in een huisje van 8 personen.... we kregen uiteindelijk 2 stoelen bij zodat we met 8 aan tafel samen konden eten... en bestelde lakens lagen ook niet klaar in het huisje, nog moeten gaan vragen aan receptie, dit duurde even tot ze er mee kwamen waardoor onze kids niet op tijd naar bed konden...

Ik zou er nog terug gaan maar dan in een huisje aan het meer, die zagen er veel mooier uit.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Het team, Park Manager, 6-10-2017

Beste Eveline,

Dankuwel voor het delen van uw beoordeling. Het spijt ons te vernemen dat u gemengde gevoelens heeft over uw verblijf. Wij zijn blij te lezen dat het park, het zwembad en de omgeving goed bevallen zijn. Tegelijkertijd betreuren wij het dat uw vakantiehuis onvoldoende op orde/ schoon was. Wij hopen dat wij u nogmaals terug zien voor een verbeterd verblijf in de vakantiewoning ook.

Het Sunparks team

Ideale vakantieverblijf voor gezin met jonge kids

Eembeeck Jurgen, 1-10-2017
  • Onderkomen7

Dat er vele activiteiten zijn die je samen met de kids kan doen. Dat je wel voor bijna alle activiteiten wel moet betalen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunparks De Haan aan zee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2582 reviews.