Hotel Strand **

Hotel Strand
6,2

4 reviews over Hotel Strand in het Nederlands

Goed gezien erg voordelige prijs

Michel uit Itegem, België, 14-9-2009

Betreft eerder een 'taverne' met hotelkamers, ook al zijn dat er 23; zéér vriendelijk onthaal; taverne/restaurant gesloten op woensdag; suite genomen, deze is ruim en goed uitgerust, met buiten een privéterrasje met tafel en 4 stoelen; suites achteraan gelegen, maar op 30 meter van zeedijk, dus rustig, weinig of geen last van Koninklijke Baan; niet te ver van centrum; enkele goede boetieks tegenover hotel oa schoenwinkel; 2 x gedineerd in de Bistro van verderop aan zeedijk gelegen Auberge des Rois, aan te raden !
Gereisd met partner in september 2009

Birgit (Antwerpen), 6-6-2008

de kamer die ik geboekt had was piep-piep-klein maar vermits het hotel niet volledig vol was kreeg ik een upgrade naar een grotere kamer (ook nog klein maar alleszins iets beter). Groot was mijn verbazing toen ik bij het uitchecken de zgn upgrade moest bijbetalen ... Ik heb dit achteraf aangeklaagd bij de uitbater (hij was er niet bij het u uitchecken) en hij vond dat mijn klacht terecht was en zou me het verschil terugstorten. Het is ondertussen een jaar geleden en 3 mails en faxen verder maar nog steeds niks ontvangen... Ik steek er geen tijd meer in maar het zegt wel veel over het management .. Case closed.

Ontbijt was wel ok met een mooi open zicht op de zee en een vriendelijke bediening.

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Ellen, 18-12-2006

Zeer mooi uitzicht over de Noordzee. Zeer proper hotel met kleine kamers maar wel zeer goed onderhouden. Het ontbijt was lekker. De service en de vriendelijkheid waren top!

Het was een fijne vakantie

Gereisd met partner in augustus 2006

Lucie Pierik, 20-8-2006

We hadden het kleinste kamertje, maar goede bedden, frisse badkamer en wat een prachtige ligging, ontbijten bijna op de boulevard, vriendelijk personeel en aantrekkelijke prijs. 2 nachten voor 2 personen inkl. ontbijt 130 euro.

Gaan zeker nog eens terug.

Lucie

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strand in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strand scoort een 6.17 uit 10 op basis van 6 reviews.