2,5

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Des Dunes in het Nederlands

Dit nooit meer

dorien, 7-8-2015

Dure "junior-suite" waar weinig suite aan is, kamer onder het dak

160€ voor de kamer + 30€ voor kinderbed bij te zetten, was nog niet opgemaakt bij aankomst

gerenoveerd --> oude badkamer en douche???

bij ontbijt weinig keuze, en werd niet meer aangevuld, " op is op"

eind juli : bar+restaurant gesloten!

gelegen in rustige buurt

Gereisd familie in juli 2015

Slechte service

Geen klantgerichtheid, 1-8-2015

Specifiek dit hotel geboekt wegens rolstoelvriendelijk. Via e-mail reservering gevraagd vstandaard kamer. Kregen een duurdere kamer. Na twijfelen toch betaald. Bij aankomst leek onze kamer niet gereserveerd. Duidelijk geen nazicht gedaan van hun rekeningen ook niet.

Na lange tocht van Antwerpen en file stuurden ze ons naar hun andere hotel. We hebben nog specifiek gevraagd of we daar binnen konden met onze dochter aangezien we met rolstoel zaten. Vrouw twijfelde maar dacht wel dat er lift was. We zijn zelf niet binnen geraakt aangezien de ingang met trappen was!!!!! Tot daar klantvriendelijkheid!! Geld terug gaan vragen, met interest voor de gemaakte kosten. was topweekend dus niets anders gevonden. Geen interest gekregen. SLECHTE SERVICE

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Dunes in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Dunes scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.