Vakantiehuis Casa Bianco ***

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Casa Bianco in het Nederlands

Geen aanrader

Wery, 7-9-2012

Huisje verwaarloosd. Hebben we dan nog pech gehad dat de koelkast het niet meer deed, hebben dan op zoek gegaan naar een frigobox voor in het stopkontakt te steken dus kosten moeten doen terwijl we wel voor wat comfort betaalden. Zetels echt vuil van de vlekken. Stofzuiger ging niet zat proppensvol vuil, ben dan maar zelf aan de ontstopping van de buis en slang begonnen. De verwarmings elementen vielen van de muur. Geen licht in de slaapkamer beneden, kleine lampekapjes versleten kapot.Bedieningskastje van de TV versleten kapot, na aandringen een nieuw gekregen. DVD werkt niet, kinderen teleurgesteld. Tuintafel en 3 tuinstoelen kapot. Berghok staat vol kapotte spullen. Het aangeprezen zwembad op de website is er niet, vind ik een zeer grote fout, want dat was de reden dat we dit huisje boekten voor de kinderen omdat het strand wel heel ver weg was.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geen aanrader

Wery, 7-9-2012

Aan de eigenaar zou ik willen zeggen, als je verhuurd heb je ook verplichtingen en niet alleen incasseren je zou het beter verkopen, zodat iemand anders er wat mooi kan van maken en de vruchten plukken Ruim al de kapotte spullen op. Zet wat degelijk materiaal dat tegen een stoot kan in plaats van goedkope spullen. Weg die stoffen vuile zetels en zet er iets afwasbaar. Heb respect voor je pand onderhoud het en dan krijg je ook respectvolle huurders.

Voor touroperator een raad, dat zwembad is er niet, dat jullie aanprijzen, doe het van de website.

Voor touroperator zou ik deze eigenaar klant zeker niet verhuren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Bianco in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Bianco scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.