Beoordelingen Ice Mountain

Ice Mountain
5 beoordelingen
Beoordelingen Ice Mountain
Cappelestraat 16, 7780, Comines

Wil je weten wat anderen vonden van Ice Mountain in Comines ? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Ice Mountain.
Ice Mountain scoort een 6,1 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Ice Mountain in Comines ? Op deze pagina lees je beoordelingen van Ice Mountain. Je kunt 3 vakantiefoto's van Ice Mountain bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Ice Mountain in Comines .
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

5 beoordelingen over Ice Mountain

5 beoordelingen
6,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Nov. 2013
"Onvriendelijk, slecht eten, eindeloos lang wachten"vertalen
Jorn
3,0

11-11-2013 Gisteren met 10 met een bon gaan skien naar Ice Mountain.
De piste viel goed mee (niet al te groot) en aan de liften waren de wachttijden beperkt. Tot zover te tevreden.

Toen we echter aan tafel mochten bleek er geen tafel gereserveerd te zijn.
Toen we drank bestelden, duurde het veel te lang eer we onze drank kregen. Het bier was al warm (reeds lang getapt) en de bestellingen niet volledig.

Ook het eten liet lang op zich wachten en we konden van de 5 soorten tartiflette slechts één bestellen. Een alternatief was spaghetti, waar twee van ons op ingingen.

De spaghetti was ronduit walgelijk. Bijna geen saus, geen extra kaas en de pasta zwom nog in niet afgegoten water. Het smaakte nergens naar, kon iedereen aan tafel unaniem bevestigen.

Toen ik die melde aan de garcon werd deze kwaad, nam mijn bord en ging weg. Die hebben we niet meer teruggezien.

Jammer, maar naar deze zaak ga ik nooit meer terug

met jonge kinderen, 2012
"+++++"vertalen
Marta
9,0

12-07-2012 Wspaniałe miejsce dla snowboardzistów, polecam bo wrarto to zobaczyc. Mi się bardzo podobało choć jeżdże na nartach ;)

met oudere kinderen, 2012
"Fajne"vertalen
jan
9,0

20-06-2012 polecam można poszaleć warto zobaczyć.

met jonge kinderen, 2011
"Nooit meer"vertalen
Teiwaz
3,0

14-02-2011 Wij gaan vaak snowboarden in Terneuzen, maar beslisten onlangs om eens naar Komen te gaan. Dit viel voor ons helaas dik tegen. Het begon al bij de parking buiten, die er heel vuil bij ligt. Bij het binnen gaan liep het ook al fout. De persoon die ons hielp aan de balie kon amper Nederlands. Je moet ook al je eigen boots niet mee nemen, want die passen niet op hun boards! Op de sneeuwpiste vonden wij het personeel absoluut niet vriendelijk! Met kleine kinderen mag je op de babypiste niet op de rolband naar boven... Tenzij je betaald voor privéles! In Terneuzen is het op dit gebied veel beter! Ons dagje Komen bracht meer stress mee dan ontspanning! Met andere woorden... Nooit meer! Geef mij de volgende keer maar gewoon terug Snowbase in Terneuzen!

met jonge kinderen, 2010
"INDOORSKI"vertalen
filip_verbraekel
7,0

16-03-2011 Indoor skieen is goed voor een paar uurtjes en wij zijn enkele keren naar komen geweest de piste lag er altijd wel goed bij de ene keer wat beter dan de andere keer.
Onze kinderen hebben er les gevolgd en de lessen waren redelijk en in het Nederlands maar in vergelijking met de grote skigebieden wat kort 1,5 uur maar ze konden na 5 lessen en wat oefenen toch op vakantie hun plan trekken.Het is er meestal vrij rustig, enkel de toch wel aangename bar waren ze niet vriendelijk meestal niet nederlands sprekend en hadden weinig goesting om te werken(zeer lang wachten).

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?