Vakantiehuis 't Paviljoen **

8,5

2 reviews over Vakantiehuis 't Paviljoen in het Nederlands

een aangename vakantie

Martine Mortiers, 3-4-2009

Dit vakantiehuisje ligt op een boogscheut van het prachtige Brugge. De eigenares was op het moment van ons verblijf niet aanwezig, maar we werden hartelijk onthaald door de vriendelijke en behulpzame zonen. Het huisje ligt in een mooie groene omgeving waar vele rustige wandelingen gemaakt kunnen worden. Het is erg proper en mooi ingericht. We hadden alles wat we nodig hadden. We hadden een aangenaam verblijf!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

een echte aanrader!!!

Paul Roheul, 3-4-2009

De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam en kon ons veel tips geven. Het huisje is heel proper en gezellig. Het is er rustig en heel mooi gelegen. Het mooie centrum van Brugge ligt op fietsafstand.

We hebben genoten van ons verblijf!

Gereisd anders in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Paviljoen in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Paviljoen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Paviljoen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.