Beoordelingen Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam****

Martin's Relais Oud Huis Amsterdam****
23 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam****
Genthof 4a, B-8000, Brugge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam scoort een 7,7 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam**** met andere accommodaties in Brugge.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,4
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2012
"Gezellig, centraal gelegen hotel"vertalen
Michel
8,0

08-07-2012 Een hotelovernachting aangeboden gekregen. Heel erg centraal gelegen hotel. Moesten wel publiek parkeren, met een parkeerbon extra wordt dit wel duur. Het ontbijtbuffet was heerlijk, al waren er ons wel `bubbels`beloofd die we niet gezien hebben. De hotelkamer was prima, erg rustig met zicht op de tuin. Wel vooral wakker gelegen vanwege de muggen. Muggenspul bij maar het stopcontact was wel defect. Prachtig badkamer, alleen jammer van de douchegel dispenser want die was leeg. Brugge is een wereldstad en je kan er heerlijk vis eten. Gastvrije mensen overal.

met partner, Mrt. 2012
"Goed hotel in historische sfeer"vertalen
Peter
8,0

25-03-2012 We waren in Martin’s relais voor een gezellig weekendje Brugge. De ontvangst aan de receptie en de bediening/service was erg vriendelijk. Het hotel had geen parkeerplek meer beschikbaar, dus moesten we uitwijken naar parkeergarage De Biekorf. Geen probleem, want dat is nog geen 5 minuutjes lopen van het hotel. We kregen kamer 3 op de begane grond met uitzicht op de gracht, wat ze daar een rei noemen. Nette ruime kamer, met authentieke elementen van dit oude herenhuis en deels antieke inrichting. Aan de rei kant van het hotel heb je wel wat verkeersgeluid, maar daar heb je ’s nachts geen last van. O.a. hotelkluis en minibar op de kamer aanwezig, al was de inhoud van de minibar wel wat karig. De badkamer is keurig. De ontbijtzaal is gezellig met een redelijk uitgebreid ontbijt. Bedden zijn goed.
Je loopt vanuit dit hotel zo de historische stad in. Ideale uitvalsbasis voor zo'n weekendje uit. Kortom: aanbevolen.

met jonge kinderen, Dec. 2011
"Prima hotel"vertalen
Erna
7,0

05-01-2012 Prima hotel in een prachtig oud pand. De ligging is prima. Het centrum van Brugge is op loopafstand. Brugge is een mooie, gezellige stad, maar tussen kerst en nieuwjaar enorm druk. Het personeel was behulpzaam en het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was mooi ingericht, goed schoon en met een ruime badkamer. Bij het hotel is een parkeerplaats waarvoor per nacht betaald moet worden.

met partner, Mrt. 2011
"Vriendelijk personeel, ligt centraal"vertalen
anjo
8,0

19-03-2011 Leuke entourage, oud hotel. Ligt vlakbij centrum. Alles is op loopafstand.
Wat een leuke kamer met die hoge plafonds, oude spulletjes, romantisch.
Vriendelijke dames en heer achter receptie.

met partner, Sept. 2010
"Lekker dicht bij het centrum"vertalen
Wim
8,0

03-10-2010 de inrichting is zoals de omschrijving aangeeft Oud Huis Amsterdam.
nette kamer, goede bedden en een mooie badkamer. keurige bediening aan de receptie en een geweldig ontbijtbuffet met alles er op en aan.
alleen de weg die er langs loopt geeft wat lawaai als je niet aan de waterkant een kamer hebt. ondanks dat hebben we enkele geweldige dagen gehad in Brugge en ook het Hotel is beslist de moeite waard
Wim en Ada

met partner, Sept. 2010
"Nooit meer !!!!!!!!! Zo slecht. niet te geloven."vertalen
A.Munnik
2,0
1,0

20-09-2010 We hebben honderden hotels over de hele wereld bezocht, maar dit sloeg echt alles in negatieve zin!! Via "actie van de dag"geboekt. Dat hebben we geweten.!! Er was van alles beloofd. We zouden een comfort kamer krijgen. Mooi niet!! Een oubollige zolderkamer was ons deel.(nr 52) Eén stoel zonder tafel.Moesten op de (houten) vloer leven.Een twee persoonsbed wat aan alle kanten kraakte en bewoog.Een zielig TV'tje.Volgende dag andere kamer.( nr 100 !!) In de souterain. Straatnivo op ooghoogte en voorbij razende auto's.Een sigarenkist als uitvoering. TV deed het niet en geen warmwater bij het bad.Volgens receptie zou het allemaal wel meevallen.Mooi niet.Ging de hele nacht door met voorbijrazende auto's.Geen oog dicht gedaan. Raam kon zeker niet open.Plastic (!!) burostoel dik onder het stof.
Kan het nog gekker?? Ja. Receptie commentaar op onze klacht: "We hebben er notitie van gemaakt"!!Geen sorry. Ga hier dus echt nooit naar toe!!Iets positief?? Ja, Brugge is echt geweldig!!

met vrienden, Aug. 2010
"Geweldig"vertalen
roelof-elly
10,0

28-08-2010 Een heel sfeervol en vriendelijk hotel!!!!!
Geweldige kamer en badkamer!!!! Zeer
uitgebreid ontbijt met o.a. champagne,gerookte
zalm, gevulde eieren, gekookte eieren,
roereieren, meerdere soorten kaas en
vleeswaren, vers fruit, diverse broodjes.Echt
SUPER! De parkeergarage was dichtbij ongeveer
5 minuten lopen ideaal!!!!!!

met partner, Aug. 2010
"Zeer aangenaam hotel"vertalen
anenroy
8,0

23-08-2010 Het hotel heeft een gezellige inrichting in de stijl van het gebouw. Wij hadden kamer 101, in het nieuwe gedeelte. Nogal wat trapjes op en af moeten lopen om er te geraken maar de kamer was mooi, ruim, met lambrizering en kanaalzicht (de lift ging niet helemaal tot de verdieping van onze kamer). Badkamer met ligbad en wastafel in nostalgische stijl, heel mooi ! Minpuntjes: het was nogal benauwd op de kamer, geen airco aanwezig maar wel een tafelventilator en de kamers kunnen gehorig zijn als de bovenburen op de houten vloeren lopen. Goed verzorgd ontbijt met zalm en champagne, werd vlot aangevuld. Gezellige ruimte met sfeervolle pianomuziek. Vriendelijk personeel. Hotel ligt op nog geen 10 minuten lopen van de Markt maar Brugge is overal mooi en gezellig dus het is een prettige wandeling. Voor ons is een verblijf in dit hotel zeker voor herhaling vatbaar !

met partner, Aug. 2010
"Geweldig"vertalen
Lisa
10,0

11-09-2010 Martin's Relais Oud Huis Amsterdam is echt een prachtig hotel. Je kunt vlakbij parkeren in een garage (5 min lopen) of iets verderop gratis parkeren in de wijken. Voor de deur is ook een parkeerplaatsje, maar betaald en niet langer dan 2 uur.

Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Zéér uitgebreid ontbijtbuffet, die wij op de kamer hebben laten komen. Je kunt van tevoren zelf kiezen wat je wilt laten bezorgen. Heel romantisch, met champagne. In ons romantisch arrangement zat ook een fles champagne die we op de kamer bezorgd kregen, helemaal leuk opgemaakt met snoepjes en besjes erbij in een wijnkoeler. Er lagen ook rozenblaadjes op de kamer bij aankomst.

Mooie, grote kamers. Wij hadden uitzicht op de rivier.

Het hotel is 5 minuten lopen vanaf het centrum, dus echt ideaal!

Een perfect verblijf!

met partner, Feb. 2010
"Mooi hotel maar vriendelijkheid ver te zoeken"vertalen
Anne-Celine & Paul
7,0

09-03-2010 Heerlijke paar dagen Brugge gehad. Martin's Relais Oud Huis Amsterdam gekozen vanwege zijn uitstraling en ligging. Veel informatie gekregen bij incheck, heerlijk geslapen en fijn ontbeten maar bij check out desceptie alom. Niet vriendelijk, geen belangstelling en na het betalen van een toch wel een paar honderd euro, eerlijk gezegd verbauwereerd en teleurgesteld terug huiswaarts gekeerd. De jongedame deed zich erg uit de hoogte en ongeinteresseerd voor...ze deed zich duidelijk meer voor dan ze in werkelijkheid was. Jammer dat het personeel soms zo de uitstraling van een etablissement met standing naar beneden kan halen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?