Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam ****

Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam
Martin's Relais Oud Huis Amsterdam
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Martin's Relais Oud Huis Amsterdam bij:

23 reviews over Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam in het Nederlands

Schitterend !

Marion, 18-8-2017

Alles in 1 woord gezegd: Een fantastisch authentiek hotel. Mooie ruime en nette kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Als slot dagelijks een zeer vorstelijk ontbijt. Wij hebben genoten van dit hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super hotel midden in het centrum

Jeanine, 18-8-2016

Hotel Martin's relais is een mooi authentiek hotel op 3 minuten lopen van de markt van Brugge

Mooie ruime kamers, grote badkamer, schoon en heerlijke bedden!

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel en het ontbijt is werkelijk top!

Kortom een echte aanrader wij hebben dagje Brugge gecombineerd met dagje Knokke dus ook voor bezoek aan Knokke is dit super hotel prima basis!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gezellig, centraal gelegen hotel

Michel, 8-7-2012

Een hotelovernachting aangeboden gekregen. Heel erg centraal gelegen hotel. Moesten wel publiek parkeren, met een parkeerbon extra wordt dit wel duur. Het ontbijtbuffet was heerlijk, al waren er ons wel `bubbels`beloofd die we niet gezien hebben. De hotelkamer was prima, erg rustig met zicht op de tuin. Wel vooral wakker gelegen vanwege de muggen. Muggenspul bij maar het stopcontact was wel defect. Prachtig badkamer, alleen jammer van de douchegel dispenser want die was leeg. Brugge is een wereldstad en je kan er heerlijk vis eten. Gastvrije mensen overal.
Gereisd met partner in juli 2012

Zalig Hotel

kelly_julliams, 23-4-2012

Wij hadden de luxe suite geboekt met bon Suite & Champagne, het was een heerlijke suite, grote badkamer, heel groot bed en tot in de puntjes verzorgd! De champagne stond klaar bij aankomst. Heerlijk dichtbij het centrum en ook de parkeergarage was niet ver! Een aanrader...
Gereisd met partner in februari 2012

Goed hotel in historische sfeer

Peter, 25-3-2012

We waren in Martin’s relais voor een gezellig weekendje Brugge. De ontvangst aan de receptie en de bediening/service was erg vriendelijk. Het hotel had geen parkeerplek meer beschikbaar, dus moesten we uitwijken naar parkeergarage De Biekorf. Geen probleem, want dat is nog geen 5 minuutjes lopen van het hotel. We kregen kamer 3 op de begane grond met uitzicht op de gracht, wat ze daar een rei noemen. Nette ruime kamer, met authentieke elementen van dit oude herenhuis en deels antieke inrichting. Aan de rei kant van het hotel heb je wel wat verkeersgeluid, maar daar heb je ’s nachts geen last van. O.a. hotelkluis en minibar op de kamer aanwezig, al was de inhoud van de minibar wel wat karig. De badkamer is keurig. De ontbijtzaal is gezellig met een redelijk uitgebreid ontbijt. Bedden zijn goed.

Je loopt vanuit dit hotel zo de historische stad in. Ideale uitvalsbasis voor zo'n weekendje uit. Kortom: aanbevolen.

Gereisd met partner in maart 2012

prima hotel

Erna, 5-1-2012

Prima hotel in een prachtig oud pand. De ligging is prima. Het centrum van Brugge is op loopafstand. Brugge is een mooie, gezellige stad, maar tussen kerst en nieuwjaar enorm druk. Het personeel was behulpzaam en het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was mooi ingericht, goed schoon en met een ruime badkamer. Bij het hotel is een parkeerplaats waarvoor per nacht betaald moet worden.
Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Vriendelijk personeel, ligt centraal

anjo, 19-3-2011

Leuke entourage, oud hotel. Ligt vlakbij centrum. Alles is op loopafstand.

Wat een leuke kamer met die hoge plafonds, oude spulletjes, romantisch.

Vriendelijke dames en heer achter receptie.

Gereisd met partner in maart 2011

Lekker dicht bij het centrum

Wim , 3-10-2010

de inrichting is zoals de omschrijving aangeeft Oud Huis Amsterdam.

nette kamer, goede bedden en een mooie badkamer. keurige bediening aan de receptie en een geweldig ontbijtbuffet met alles er op en aan.

alleen de weg die er langs loopt geeft wat lawaai als je niet aan de waterkant een kamer hebt. ondanks dat hebben we enkele geweldige dagen gehad in Brugge en ook het Hotel is beslist de moeite waard

Wim en Ada

Gereisd met partner in september 2010

Nooit meer !!!!!!!!! Zo slecht. niet te geloven.

A.Munnik, 20-9-2010

We hebben honderden hotels over de hele wereld bezocht, maar dit sloeg echt alles in negatieve zin!! Via "actie van de dag"geboekt. Dat hebben we geweten.!! Er was van alles beloofd. We zouden een comfort kamer krijgen. Mooi niet!! Een oubollige zolderkamer was ons deel.(nr 52) Eén stoel zonder tafel.Moesten op de (houten) vloer leven.Een twee persoonsbed wat aan alle kanten kraakte en bewoog.Een zielig TV'tje.Volgende dag andere kamer.( nr 100 !!) In de souterain. Straatnivo op ooghoogte en voorbij razende auto's.Een sigarenkist als uitvoering. TV deed het niet en geen warmwater bij het bad.Volgens receptie zou het allemaal wel meevallen.Mooi niet.Ging de hele nacht door met voorbijrazende auto's.Geen oog dicht gedaan. Raam kon zeker niet open.Plastic (!!) burostoel dik onder het stof.

Kan het nog gekker?? Ja. Receptie commentaar op onze klacht: "We hebben er notitie van gemaakt"!!Geen sorry. Ga hier dus echt nooit naar toe!!Iets positief?? Ja, Brugge is echt geweldig!!

Gereisd met partner in september 2010

Geweldig

Lisa, 11-9-2010

Martin's Relais Oud Huis Amsterdam is echt een prachtig hotel. Je kunt vlakbij parkeren in een garage (5 min lopen) of iets verderop gratis parkeren in de wijken. Voor de deur is ook een parkeerplaatsje, maar betaald en niet langer dan 2 uur.

Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Zéér uitgebreid ontbijtbuffet, die wij op de kamer hebben laten komen. Je kunt van tevoren zelf kiezen wat je wilt laten bezorgen. Heel romantisch, met champagne. In ons romantisch arrangement zat ook een fles champagne die we op de kamer bezorgd kregen, helemaal leuk opgemaakt met snoepjes en besjes erbij in een wijnkoeler. Er lagen ook rozenblaadjes op de kamer bij aankomst.

Mooie, grote kamers. Wij hadden uitzicht op de rivier.

Het hotel is 5 minuten lopen vanaf het centrum, dus echt ideaal!

Een perfect verblijf!

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martin's Relais Oud Huis Amsterdam scoort een 8.31 uit 10 op basis van 25 reviews.