Bed and Breakfast Iroom

Iroom

3 reviews over Bed and Breakfast Iroom in het Nederlands

Heerlijke plek!

Marlies, 30-9-2009

Wij verbleven hier een nachtje in december 2008, we hadden de grootste kamer, inclusief badkamer. Het was erg luxe allemaal! Prachtige inrichting, mooie vloer, enorm bed en leuk dat er ook een klein zithoekje is aan het raam (uitzicht over de gracht). Hier kregen we ook ons ontbijt. Erg romantisch allemaal!

Ook de badkamer is top. Erg luxe, met een groot bad en een stortdouche. Verder is de kamer van allerlei luxe snufjes voorzien, zoals een Ipod/Iphone speler.

echt een aanrader! Super aardige eigenaars ook. Goed verzorgd!

Gereisd met partner in december 2008

Aanrader, hier snappen ze hoe het werkt!

Frank, 28-7-2009

Supervriendelijk, mooie kamers, zelfs toen ik op zondagochtend om 5.00 de eigenaar uit z'n bed belde ivm geluidsoverlast (ik slaap licht en er drupte ergens iets) vond hij dat geen probleem, sterker, hij heeft het direct opgelost (er drupte water op het dakterras). Echt super, ontbijt top. Wij hadden kamer 3 aan de achterzijde gelegen, lekker rustig. het ligt midden in het centrum.
Gereisd met partner in juli 2009

Perfecte B&B !!

hans, 15-6-2009

Prachtige bed and breakfast, gelegen in het centrum van brugge. Ontvangst door de eigenaresse, die zelf gids is in Brugge, dus je krijgt gelijk alle info over de stad. Kamers waren perfect in orde, en het ontbijt was om van te smullen. Parkeren kan in hun eigen garage, en wij konden hem nog na het uitchecken gewoon laten staan, om nog de stad in te gaan. Kortom, de service is prima.Deze B&B verdient een eervolle vermelding. Bij deze dus...
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Iroom in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Iroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Iroom scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.