Bed and Breakfast Inn Brugas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inn Brugas bij:

3 reviews over Bed and Breakfast Inn Brugas in het Nederlands

Zeer mooie verblijfplaats

Martijn, 29-8-2011

Overnachting op kamer met douche. Kamer is heel en stijlvol ingericht. Alles zag er superschoon uit. Minibar met diverse dranken aanwezig op de kamer (met zeer redelijke prijzen, niet zoals in hotels). Ontbijtkamer is ook netjes en stijlvol ingericht en het ontbijt smaakte uitstekend. Volop verse broodjes en verse jus aanwezig. Enige minpuntje is misschien de afstand naar het centrum (15 min lopen), maar dat zagen wij niet als een probleem. Verder genoeg (gratis) parkeerruimte in de straat.

Al met al een topverblijf!

Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastisch !!!!

D en G (uit Rotterdam), 1-8-2011

Ik ben met mijn vriendin 3 dagen naar B&B Innbrugas in Brugge geweest. Het was werkelijk fantastisch.

- Extreem schoon

- Uitstekende service

- Loopafstand van de Grote Markt (circa 10 min.)

- Gratis Parkeren (in de straat)

- Gratis WIFI

- Prima ontbijt

Zeker een aanrader!

Groetjes,

D & G

Gereisd met partner in juli 2011

rustig dicht bij centrum en net dat ietsje meer

dirk dumon, 15-7-2011

Genoten van dit rustige BB, perfect in orde, alles spiksplinternieuw en smaakvol ingericht. Op enkele stappen van het centrum. Gastheer en gastvrouw zijn meertalig want andere gasten goed uitkwam. Tijdens ons tweedaagse verblijf één dag pokkeweer, doch geen gezeur want wij konden lekker genieten van de sauna dat deze BB rijk is.
Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inn Brugas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Inn Brugas in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Inn Brugas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Inn Brugas scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.