Appartement Hoeve De Colve

Hoeve De Colve
5,2

Matig

3 reviews over Appartement Hoeve De Colve in het Nederlands

Van een koude kermis thuisgekomen

Barry, 7-8-2017

De accomodatie zag er goed uit, helaas zijn er een aantal zaken voorgevallen waardoor wij toch met een slecht gevoel naar huis zijn gegaan en nooit meer terug zullen gaan.
Gereisd met vrienden in juni 2017

prima accomodatie voor weekend Brugge

Edwin de Groot, 24-12-2013

We hadden een 2 persoonskamer voor 2 volwassen en 2 kinderen. Toen we aankwamen kregen we een appartement voor 9 personen omdat deze nog niet verhuurd was. 's-Avonds deed de tv het niet goed waarna de eigenaar direct het probleem kwam oplossen. Bedden waren goed. De reistijd naar de binnenstad is 10 min dus prima te doen
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Mooi en uitgebreid appartement

Michel en Denise, 18-9-2011

Het zijn 4 huisjes naast elkaar. Wij hadden degene voor 2/4 personen. De slaapkamer is groot genoeg. De bedden zijn zeer comfortabel. De keuken is uitgebreid, voorzien van combi, koffiezetapparaat, vaatwasser etc. (ja, zelfs de blokjes hiervoor). Tevens aansluiting voor computer. UTP kabeltje is voorhanden. Het sofabed is prima om er een 2-persoonsbed van te maken. De douche is heerlijk (warm en krachtig). Ruime badkamer. Aan het eind van het landweggetje is de bushalte. De ene kant op naar het station van Brugge de andere kant op naar het strand van Blankenberge. Zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve De Colve in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve De Colve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve De Colve scoort een 5.18 uit 10 op basis van 3 reviews.