Vakantiehuis De Speelman

Vakantiehuis De Speelman
De Speelman

5 reviews over Vakantiehuis De Speelman in het Nederlands

Knus huisje op fijne plek

familie van den Berg, 4-6-2009

Wij hebben met VIJF personen een lang weekend dit huisje bewoond. Veel plezier hebben we er gehad. Lekker de stad verkend, heerlijk uitgewaaid op het strand, fijn uit eten geweest en gewandeld en gefietst door de vele straatjes van het pittoreske Brugge.

Het huisje 'De Speelman' is ideaal voor gezinnen, stelletjes en vrienden. Ook de eigenaresse is erg aardig, zij verzorgt het huisje goed. Alles ziet er namelijk netjes uit, alleen het tuintje keek wat armoedig.. Voor de rest een prima vakantiehuisje met een prettige ligging in Brugge.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

wel aardig

Miranda, 19-7-2008

Wij zijn er 12 dagen geweest en hebben het heel erg naar ons zin gehad. De ligging t.o.v. het centrum is goed. Ook kan je 7 dagen per week verse broodjes halen om de hoek bij het sparretje. Ik vond het huisje echter wel een beetje tegenvallen. Door alle lof die het overal krijgt is ons verwachtingspatroon waarschijnlijk te hoog geweest. ik vond de inrichting van de woonkamer een beetje bij elkaar geraapt. Door de oude planten die al een paar maanden geleden aan vervanging toegeweest moesten zijn en de stoffige droogboeketjes die er stonden kwam het een beetje armoedig over. De slaapkamers en de badkamer waren echter wel gezellig en sfeervol ingericht. Het binnenkoertje vond ik ook wel tegenvallen. Het had beter geheel bestraat kunnen worden met een paar plastic stapelstoeltjes dan had je nog even buiten kunnen zitten. Op een verroest bistrosetje durft volgens mij niemand te gaan zitten. Er was voldoende servies aanwezig maar het aantal pannetjes was regelmatig improviseren.
Gereisd familie in juli 2008

Huub en Marie-Louise, 7-8-2006

Een huisje wat zeer de moeite waard is om te verblijven. Leuke vrolijke inrichting en van alle gemakken voorzien. Binnenkoertje en de fietsen behoeven wat meer aandacht. Een kamerscherm op de eerste verdieping is op zijn plaats. Spontane hospita.
Gereisd met partner in augustus 2006

benedicte baeteman, 13-1-2006

Ideale ligging om brugge-centrum te voet te bereiken. Heel knap gerenoveerd huisje, heel rustig gelegen, zelfs autoparking voor het huis!

Echt een aanrader voor een gezin, of een koppel.

Gereisd anders in januari 2006

Frederik Danneels, 27-12-2005

Het is een pareltje van huiselijkheid en gezelligheid. Zeer goed gelegen, zeer rustig maar op wandelafstand van het centrum. Mensen die de Gezellebuurt kennen, zullen weten dat dit een uniek adres is.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Speelman in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Speelman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Speelman scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.