Hotel De Barge Boat ***

Hotel De Barge Boat
De Barge Boat

29 reviews over Hotel De Barge Boat in het Nederlands

Leuk idee maar toch tegengevallen

Prins2004, 19-8-2016

De ligging was lekker rustig en het idee is erg leuk. Ook de aankleding van de boot was erg leuk.

Helaas zag je van de boot bijna niets door de dichte begroeiing direct naast de boot, aan het terras. Het uitzicht vanuit de hutraam was dan ook alleen maar planten.

De douche was voor mijn partner (1,97m) te klein. Hij kon hier niet onder, denk dat de douchekop maximaal op 1,80 m kon terwijl qua hoogte van het plafond de stang wel hoger opgehangen zou kunnen worden. Vieze bruine aanslag in het toilet.

De hut was erg broeierig en helaas vonden we het laatste uur voor vertrek pas de horraam achter een kastje die je in de raam kunt plaatsen zodat je het raam toch open kon zetten zonder dat de muggen binnen konden.

Toen ik de föhn terug in de houder wilde hangen en de schakelaar op "off" wilde zetten viel de kap eraf. Gevolg; zat met de vinger in de stroom en kreeg dus een stroomschok. Dit bij uitchecken gemeld mer er werd totaal niet op ingegaan. Vind ik zeer klantonvriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2016

Het zinkende schip

Sander, 24-6-2013

Als je een beetje van kwaliteit, luxe en service houdt: Niet doen! Geen vriendelijke ontvangst, een kamer die klein is en muf ruikt, slechte bedden, erg gehorig, sanitair dat gedateerd is en niet doorspoelt, douchekop die niet goed vastzit.... En zo kan ik nog wel even door gaan. Inderdaad weer eens iets anders zoals anderen op deze site zetten.... Maar voor ons hopelijk een eenmalige ervaring. Oh ja en dus ook veel te duur voor het gebodene!!!
Gereisd met partner in juni 2013

Geen aanrader

Lot Soe, 24-6-2013

- kleine kamers

- erg gehorige kamers

- slecht en klein tweepersoonsbed

- de kamer rook erg muf

- personeel was niet servicegericht in onze beleving

- veeeel te duur voor wat je krijgt

- locatie op een plek waar je liever niet 's avonds alleen over straat gaat (parkeerplaats voor touringcars)

+ hotel dicht tegen het centrum aan

+ uitzicht op water (maar wat wil je op een boot)

Gereisd met partner in januari 2013

Kei leuk

Reiziger, 14-2-2013

Leuke dagen gehad in Brugge, kort bij centrum ongeveer 20 minuten lopen door mooi park. Ontbijt staat op 2 m² maar daar vind je dan ook alles wat je van een goed ontbijt mag verwachten. Hotel en kamers geheel in maritiem stijl erg leuk. Kamers zijn wel zeer gehorig maar dat is ook het enige minpunt. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

rustig logeren en lekker eten.

dekijvere stefaan, 4-2-2013

hotel de barge is een toffe en rustige plaats om te logeren.

ontbijt buffet is voorzien van al het nodige.

in het restaurant is het gezellig tafelen en het eten is er zeer lekker.

we gaan er zeker nog terug

Gereisd met partner in februari 2013

Wel aardig...

Marga, 22-8-2012

Wij vonden het in eerste instantie lastig te vinden. Tegenover een enorme parkeerplaats vol ronkende touringcars. Kamer erg klein, bed erg smal. Douche is voor slanke mensen tot maatje 42 ongeveer. Tijdens ons verblijf was het ongeveer 30 graden in Brugge. Op de kamer was het bloedheet! Geen airco of gelegenheid om ramen tegen elkaar open te doen. Het is er zeeer gehorig. Buren hadden het niet alleen gezellig, wij konden "meegenieten". Wij zijn vol lof over het ontbijtbuffet! Dat was echt fantastisch! Personeel is vriendelijk en servicegericht! Ook lof hiervoor! Maar de balans in prijs/kwaliteit is ver te zoeken. Ook het eten is erg duur. Menu's € 36, € 46 etc.. Voor ons was het een eenmalige gebeurtenis. Als je slecht ter been bent is het ver van het centrum. Wij hadden uitzicht op de bossages op de wal. Kamer was wel schoon maar het tapijt niet meer fris. Ook vonden wij het niet prettig dat er op de boot gerookt mag worden in sommige gedeelten, je ruikt het in de hele boot.
Gereisd met partner in augustus 2012

Leuk

Jos, 22-8-2012

Leuk en origineel hotel.

Het ligt op loopafstand van het centrum van Brugge. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren er in Augustus en het wat warm weer. Het nadeel daarvan was dat de kamers ook erg warm waren.

Wel leuk om tijdens het ontbijt door het open raam de eentje te voeren.

Gereisd met partner in augustus 2012

Toplocatie

John, 21-8-2012

Wij waren erg te spreken over dit hotel. De kamers zijn klein, je zit immers op een boot, maar de sfeer is goed en het ontbijt ook! Het centrum van Brugge is erg dichtbij en goed te belopen en bij het hotel parkeer je gratis.
Gereisd met partner in december 2011

Stedentrip

Serge, 13-2-2012

Leuk hotel. Zeker met al het ijs erom heen en de binnenvaart boten die door het ijs heen moeten varen.

Zeer vriendelijk personeel, ontbijt goed, kort lopen naar Brugge

Aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2012

een keer anders

wvb10073, 5-9-2011

Hotel Barge is een keer wat anders dan een "normaal" hotel. Je zit op een woonboot die op 10 min. lopen van het centrum ligt. Je kunt gratis voor de deur parkeren. We hebben er niet gedineerd maar wel de kaart bekeken. Die was vrij prijzig. In Brugge zijn voldoende andere alternatieven te vinden.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Barge Boat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Barge Boat in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Barge Boat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Barge Boat scoort een 6.96 uit 10 op basis van 29 reviews.