8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Coupure bij :

2 reviews over BedAndBreakfast Coupure in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

anouschka, 24-10-2013

Wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Coupure. Zeer hartelijk ontvangen door Ilse en gelijk onze kamer laten zien. Wij hadden Cote Coupure en dat is een prachtige, gezellige kamer aan de straatkant. Mooie badkamer, goed bed en vooral een erg knusse sfeer. Auto kon een paar straten verderop in een overdekte garage gratis staan! Ontbijt was lekker en vooral erg servicegericht( vragen of je nog meer wilt en een hard eitje bakken als je een zacht eitje niet lust bv) Brugge centrum is 5 minuten lopen en dat maakt de ligging dus ook uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding is super en het is zeker een plek waar ik weer zou willen verblijven mocht ik weer naar Brugge gaan.
Gereisd met partner in oktober 2013

Jeroen en Ria, 26-7-2007

Zeer vriendelijke, gastvrije ontvangst. Schone, ietwat gedateerde kamer, met leuk hoekbad in de badkamer. Aardig, maar niet overdreven ontbijt, waarbij regelmatig gevraagd wordt of er van alles voldoende is.

't Centrum van het gezellige en mooie Brugge is gemakkelijk aan te lopen. Voor een paar dagen Brugge met je partner is dit zeker een aanrader, ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt natuurlijk altijd nog veel duurder gaan logeren.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Coupure in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Coupure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Coupure scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.