Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Brugge-man in het Nederlands

Absoluut een aanrader!!

jofjeb, 2-9-2012

Afgelopen weekend hebben wij met 2 personen overnacht in deze B&B. Je kunt merken dat de eigenaar de hotelopleiding heeft gevolgd en dat hij leraar is geweest op de hotelschool. Hij is een rasechte gastheer en zijn vrouw is ook een goede gastvrouw. We werden ontvangen met een glas sangria, waarbij Patrick, de gastheer, ons uitleg gaf over de stad Brugge, en de snelste route naar de Markt.(2.2 km hiervandaan). Ook gaf hij ons advies over restaurants.

Het ontbijt was overweldigend. Veel fruit, verschillende vleeswaren en ander beleg, verse eitjes van de eigen kippen, croissants, wafels etc. etc.

Kortom : Zeker een aanrader voor een paar dagen Brugge!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Brugge-man in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Brugge-man zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Brugge-man scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.