Hotel Boterhuis ***

8,9

21 reviews over Hotel Boterhuis in het Nederlands

Prettig

bert hümmels, 5-9-2016

Mooie centrale ligging! Alleen met de auto heel even zoeken! Parkeren goed geregeld! Prachtkamers! Goed ontbijt! Heel gezellig. Goede service!
Gereisd met vrienden in april 2016

Gastvrij en ideale locatie

Ingmar, 19-2-2016

Wat een heerlijk en gastvrij hotel in het centrum van Brugge. Ik verbleef in kamer 10 (2 pers BG) en kan het iedereen aanraden. Schoon, prettig, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd alleenreizend in februari 2016

Fijn kleinschalig hotel in hartje Brugge

han, 24-2-2015

Net terug van een weekendje in Brugge. Heerlijk verblijf gehad in hotel Boterhuis. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer ruime driepersoons kamer in de toren. Dito badkamer. Ontbijt is goed verzorgd en de scrambled eggs zijn een aanrader. Prima ligging op slechts een paar passen van de Markt. Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Leuk familiehotel in hartje Brugge

geertc_1, 15-8-2012

Hotel boterhuis is een leuk, betaalbaar familiehotel n het centrum van Brugge. Gelegen in een rustige straat met een parkeergarage vlakbij. Wij hadden een ruime 4-persoonskamer met ontbijt. De kamer was zeer netjes en voorzien van alle comfort. Ontbijt was zeer gezellig en verzorgd. Een kleine bar om de dorst te lessen met een streekbiertje. Klein minpuntje was misschien de steile trap, met bagage naar boven gaan was geen sinecure. Geen restaurant in het hotel, maar 10-tallen in omgeving, dus geen probleem.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Goed B&B, maar te duur, geen sfeer.

ivanderweide, 29-7-2012

We hebben dit hotel geboekt op de uitstraling van de internetsite. Het zag er gezellig, vriendelijk en een beetje klassiek sfeervol /romantisch uit.

De kamer was voldoende, maar erg klein. De badkamer was mooier dan de kamer. Andere kamers voldeden wel aan de foto's van de website, wij hadden kamer nummer 3, erg klein.

De sfeer die de website was absolute niet te vinden in het hotel. Muren plafonds, alles was grijs, geen schilderijtje in de gangen, gangen heel erg donker, lichten waren maar heel kort aan was erg somber.

Personeel was vriendelijk maar zakelijk totdat ik wat zei over de sfeer, de kamer en de prijs/kwaliteit verhouding. Toen werd de klacht gewoonweg weggewuifd.

In kort het was een goed B&B maar een slecht hotel, met de prijs van een hotel. Slechte prijs/kwliteit verhouding. Ligging was perfect. Ontbijt was ook goed, keuken was echt sfeervol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi hotel midden in Brugge

marinavaneeten, 29-4-2012

Mooi hotel, hele ruime kamer.

Goed ontbijt. Prima ligging midden in het centrum.

Eigen parkeergelegenheid.

Ideaal voor een weekendje Brugge.

Gereisd met partner in oktober 2011

Wat een verrassing!

NickenMiran, 12-4-2012

Onverwachts een weekendje weg en op goed geluk gekozen voor 'het Boterhuis'. Wat een aangename verrassing. We werden naar een kamer geleid via een torentrap en kwamen in een enorme kamer met een 2-persoons bed en een vide met 2 enkele bedden (daar was het wel erg warm omdat het hoog in de nok was). Mooie badkamer. We waanden ons in een kasteel.
Gereisd met partner in maart 2012

echt een aanrader

wpl, 1-8-2011

dit weekend met 2 jonge kinderen geweest, we hadden de primeur om als eerste gast in het nieuwe gedeelte vh hotel te mogen slapen in een erg grote, zeer lichte en moderne, luxe kamer van wel 45 m2 groot, alles nieuw, dekbedden, lcd tv luxe badkamer, en s morgens een ontbijt met eigenlijk alles wat je wenst, tja wat wil je nog meer.......op een superlocatie
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

echt een aanrader

wpl, 1-8-2011

Weekend met 2 jonge kinderen, we kregen de eer om als eerst gasten in een heel nieuwe gedeelte vh hotel te mogen slapen, een hele grote en zeer lichte kamer ongeveer 45 m2 groot, alles hagelnieuw, grote lcd tv, luxe badkamer, nieuwe bedden met dekbedden, echt 4 sterren waardig , wel nog een paar afwerkpuntjes zoals nog geen kapstok en telefoon op kamer, maar wie daar over zeurt.... goed ontbijt met alles wat je eigenlijk wenst, erg aardige mensen en super locatie. Nee als we nog terug gaan naar brugge zeker weer het boterhuis, prijs kwaliteit is boven verwachting.

En idd je hebt geen lift en geen minibar maar wel grote kamers en zeer schoon , als ik dan kijk op andere foto's van 4 sterren hotelkamers ( vaak donker en een stoffige uitstraling) dan geef mij maar 3 sterren met dit frisse uiterlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goed en zeer aangenaam hotelletje

fam. Lameir, 22-5-2011

Zeer vriendelijk ontvangen, Mooie nette kamer en badkamer met ruime douche.

Ontbijt lekker en voldoende met een vers gebakken eitje naar keuze, en een goede uitleg voor eventuele restaurantjes aan de receptie. Een echte aanrader. Ook het visrestaurant Breydel de coninc in de breydelstraat! Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boterhuis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boterhuis in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boterhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boterhuis scoort een 8.85 uit 10 op basis van 22 reviews.