8,5

Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Aspasia in het Nederlands

nellie aben, 4-8-2006

Ligging: in een rustige straat, toch dicht bij het centrum.

Service: We kregen informatie over alle mogelijkheden die Brugge en omstreken biedt, gelijkwaardig aan een toeristenbureau. Fantastisch.

Het ontbijt was voortreffelijk en iedere morgen verrassend . Ieder dag ander fruit, en altijd iets extra's.Verse broodjes, kaas, paté, jam, een worstje , yoghurt én het extraatje.

Wij bleven 4 nachten en daardoor werd het steeds goedkoper. Dus prijs kwaliteitverhouding was goed.

Gereisd anders in augustus 2006

Yolande, 6-7-2006

Wij verbleven er in de mei vakantie. Goed gelegen en vlot bereikbaar. Het leukste vonden we de ontbijtruimte aan de kamer. Je hoeft dus niet naar beneden om te ontbijten. Badkamer was OK met een ruime douche. Een zithoekje had leuk geweest...

We hadden fikse korting gezien we enkele nachten bleven. Er is zoveel cultuur te zien in Brugge.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Aspasia in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Aspasia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Aspasia scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.