8,5

Uitstekend

34 reviews over Hotel Aragon in het Nederlands

Geweldig goed hotel

Pieter Crolla, 29-7-2017

goede service en kamers en ontbijt en kort bij parking en centrum
Gereisd met partner in mei 2017

Marga, 11-1-2017

De kamers zijn mooi (onlangs gerenoveerd) en daarom ook niets op aan te merken. Super fijn en groot bed, en wat ons opviel, in en om het hotel was het erg stil. Luxe en lekker ruikende doucheproducten.

Het hotel is centraal gelegen, twee minuten lopen van de markt. Parkeren is wat lastiger omdat de Biekort snel vol zit. Wij hebben geparkeerd bij 't Zand en was niet duur. Wel een stukje lopen.

Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Qua eten vonden wij het tegenvallen in de stad. Op de markt veel hetzelfde en duur. Ga dus wat andere straatjes - steegjes in.

Aanrader om lekkere biertjes te drinken is bij 2Be! Wij komen zeker terug naar deze romantische stad en super goed hotel!

Gereisd met partner in januari 2017

Goed en erg centraal gelegen Hotel

Alexander, 2-1-2017

Erg goed / goed

Vriendelijk personeel

Kamer is goed, niet extreem groot maar waren wij niet naar op zoek. Recentelijk is alles gerenoveerd en dat zie je, lekker fris en heerlijk bed.

Perfecte ligging, middenin centrum maar niet in een drukke straat

Ontbijt is goed en voldoende variatie, ook voldoende warm

Minder goed

Hotel heeft zelf slechts 5 parkeerplaatsen, biekorf ligt er feitelijk direct naast maar geen garantie voor een beschikbare plaats. Dit was voor ons erg onhandig bij het inchecken ivm onze baby. Overige parkeerplaatsen bleken ook vol uitendelijk kunnen parkeren bij het Centraal Station van Brugge waarnaar je met een (gratis) shuttlebus naar de stad kan.

Goed om dus rekening te houden mbt parkeren.

Gereisd familie in december 2016

Prima hotel !

Edwin Reitsma, 3-6-2016

Kamers zijn keurig en mooi gerenoveerd echt niets op aan te merken. Ontbijt is prima en meer dan genoeg keuze.

Heerlijk rustig en toch centraal gelegen op twee minuten lopen van de markt. Parkeren in de Biekorf welke om de hoek ligt en betaalbaar is. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Pas op met eten en drinken op de markt wat twee keer zo duur is als het straatje achter de markt. Ik raad dit hotel iedereen met een gerust hart aan.

Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel

Aniek, 23-6-2015

Prima hotel. De ligging is veruit het meest positieve punt, binnen 2 minuten sta je midden in het centrum. Geen geluidsoverlast. Kamer netjes, niet erg luxe maar gewoon goed. Ontbijt viel tegen. Geen warme producten zoals Engels ontbijt. Gewoon broodjes, beleg, wat fruit, yoghurt.
Gereisd met partner in maart 2015

hemels

nele.eersels, 7-3-2013

Zeer mooi hotelletje in het centrum van Brugge en toch zeer rustig gelegen in een straat achter de Grote Markt. Moderne en frisse inrichting, prachtige kamers, zeer lekker ontbijt, goede service. We beleefden er een fantastisch weekend.
Gereisd met partner in februari 2001

Top locatie, leuk hotel

elise, 26-2-2013

Het hotel ligt 2 minuten lopen van de markt. De parkeergarage biekorf is een paar meter verderop. Voor 24 uur betaal je 8,40 euro. Verder is het hotel prima in orde. Vriendelijk personeel, de receptioniste gaf ons bijvoorbeeld een paraplu mee in de avond met de regen. Ook bij het ontbijt komt er direct een personeelslid vragen of je koffie of thee wilt drinken. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken. De kamers zijn niet heel groot, wel van alle gemakken voorzien. Prima bed, ruime badkamer en twee stoeltjes met tafeltje. Onze kamer zat in een hoekje op de bovenste verdieping waardoor wij totaal geen klachten hebben over gehorigheid. Het ontbijt beneden is goed, voor iedereen wel wat te vinden. Helemaal geen Engels ontbijt, helaas voor de liefhebber. Wel broodjes, croissants, yoghurt, fruit en ei. Een goed hotel, we zouden er zo weer heen gaan.
Gereisd met partner in februari 2013

Redelijk hotel

Annemarie, 21-1-2013

We hadden dit hotel o.a. gekozen vanwege de ligging: ideaal, op korte afstand van het centrum. Ook qua parkeren bleek het een goede keuze; vlakbij het hotel is er een parkeergarage waar we ongeveer 8,70 hebben betaald voor 24 uur!

Wij hadden een kamer in een klein gebouw tegenover het hoofdgebouw; voordeel daarvan was dat we geen last hadden van verkeershinder o.i.d. Verder was het ok, maar van een hotel met vier sterren had ik meer verwacht. Kamer was vrij klein, en hier en daar niet helemaal fris. Ontbijt was erg beperkt; de service ook. Zo was de thermoskan met koffie leeg en het sap op, en zat er een haar in één van de broodjes; voordat dit werd opgemerkt waren er tien minuten verstreken terwijl er vrij weinig mensen in de ontbijtzaal zaten en het personeel niet erg druk leek te zijn. Allemaal niet onoverkomelijk, maar toch...

Al met al was het redelijk in orde, maar we hebben betere hotels in Brugge bezocht voor hetzelfde bedrag...

Gereisd met partner in december 2012

Uitstekend hotel middenin het centrum van Brugge

Jeroen, 11-11-2012

In dit hotel een appartement geboekt. Dat bevindt zich in het bijgebouw. Het appartement was zeer ruim en goed geschikt om er een paar nachten met 2 kinderen te verblijven. Kamer zag er verzorgd uit.

Parkeergarage met voldoende plek op 50 meter afstand van het hotel.

Het centrum, Marktplein, is op nog geen 5 minuten lopen.

Het ontbijtbuffet is eenvoudig en prima.

Gereisd familie in oktober 2012

Prima hotel

AR, 24-10-2012

Goed hotel met prima ligging t..o.v. centrum. Uitgebreid ontbijt. Kamers zijn onderling gehorig.

Bar stelt niets voor en wordt ook bijna niet gerbuikt

Gereisd met partner in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aragon**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aragon in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aragon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aragon scoort een 8.54 uit 10 op basis van 36 reviews.