Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Absoluut Verhulst in het Nederlands

Absoluut voor altijd!

Annemarie, 8-4-2010

Bed & Breakfast 'Absoluut Verhulst' is de plek om een paar dagen heerlijk te genieten van Brugge, jezelf en je reisgenoten. De fantastische gastvrijheid, de tips voor speciale plekjes en restaurantjes van Frieda en Benno maken je verblijf uniek. Heerlijke bedden, zalig ontbijt en rustig gelegen maar toch in het oude centrum gelegen: genieten in optima forma!
Gereisd met partner in april 2010

Super!!!!!

Chantalle, 11-5-2009

Al een keer of zes geweest en nog steeds helemaal fan van dit geweldige B&B van Benno en Frieda. Zij zijn echt heel erg vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is onvergetelijk en luxer dan in een ***** hotel! De kamers zijn alledrie erg verzorgd en schoon. De bedden liggen heerlijk en de laatste keer dat we er waren hadden we onze dochter van 2 meegenomen. Er stond een bedje klaar op de kamer en ook voor een kinderstoel was gezorgd. Het speelgoed werd uit de kast getrokken en nu is onze dochter ook een fan van Benno en Frieda.

Verder ligt het in het centrum en op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Hoewel het midden in het centrum ligt is het er erg rustig en heb je geen geluidsoverlast.

Er is ook een mogelijkheid om fietsen te huren, ook heel erg leuk.

Gereisd familie in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Absoluut Verhulst in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Absoluut Verhulst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Absoluut Verhulst scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.