Uitstekend

6 reviews over BedAndBreakfast Abiente in het Nederlands

Uitstekend!

JJTP, 31-7-2017

Gerieflijke kamer, prachtige locatie, behulpzame en gastvrije gastheer en gastvrouw. Perfect voor een stedentrip.
Gereisd met partner in april 2016

Heel Gastvrij

daanmolenaar, 26-2-2013

Bij aankomst werden wij gelijk heel gastvrij ontvangen met een uitleg over heel Brugge. De kamer is erg ruim en alles is goed in orde.
Gereisd met partner in februari 2013

Een heel leuk verblijf

Jef Vrijders, 8-5-2011

Abiente is een B&B in het centrum van Brugge gelegen, dicht bij alles dus. De kamers waren verzorgt en leuk ingericht met alle nodige accommodatie. Bij de aankomst kregen we alle nodige uitleg en tips over wat te bezoeken en leuke eetgelegenheden. De prijs voor dit alles viel zeer goed mee.

In het ontbijt werd zeer veel tijd en energie gestoken (vers geperst fruitsap, vers fruit, eitje,...).

Een 10/10 is veel maar dik verdient voor Tinneke en Willem

Peter en Wietske, 2-5-2011

Mooie kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en een geweldige gastvrouw. Gelegen in een rustig gedeelte van het oude Brugge, dus alles onder handbereik. Een aanrader. Dank je wel Veerle! Veel succes met de baby!
Gereisd met partner in april 2011

Een oase in het bruisende stadshart van Brugge!

Kortenbach, 23-4-2011

We voelden ons onmiddelijk thuis; samen met onze vrienden hebben we de stad verkend en als we dan vermoeid van onze zwerftochten terugkeerden was er de rust in onze smaakvol ingerichte kamer en dan, na het diner, samen de dag doornemen in de lounge op de zolderverdieping en dan heerlijk geslapen; 's-morgens gewekt door vogelgeluiden, een perfect ontbijt en daarna: een nieuwe dag!

Willem en Veerle: bedankt voor jullie hartelijke ontvangst en alle kleine attenties; we komen vast weer terug!

Hans & Kikie - Joop en Petra

Gereisd met vrienden in april 2011

Hier moet je echt naar toe!!!

fam Esser, 19-4-2011

Net terug van een stedentrip naar Brugge. We hebben geslapen in B&B Abiente, bij Veerle en Willem. Nog nooit zijn we zo gastvrij ontvangen in een werkelijk prachtige ambiance met een perfecte service!!!

Dit is werkelijk een aanrader voor iedereen die Brugge wil bezoeken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Abiente bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Abiente in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Abiente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Abiente scoort een 10 uit 10 op basis van 6 reviews.