Beoordelingen Camping 'T Minnepark

'T Minnepark
41 beoordelingen
Beoordelingen Camping 'T Minnepark
Zandstraat 105, B-8450, Bredene

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 'T Minnepark in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 'T Minnepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 'T Minnepark scoort een 9,4 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 'T Minnepark in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 'T Minnepark, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 'T Minnepark de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Camping 'T Minnepark vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Camping 'T Minnepark met andere accommodaties in Bredene.
Even geduld a.u.b.

9,2
9,1
6,9
9,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Mooie ruime plaatsen"vertalen
Martin de jonge
10,0

19-07-2014 De camping is idd een aanrader. Hij ligt op 2 km fietsen van het strand en de winkels zijn in de buurt. De kust tram is ook op een kleine 2 km. Hiermee kun je naar oostende en bv knokke. Sanitair is zeer goed.

"Twitter beoordelingen"
20-08-2013 @MaesSven Echt genieten! #vakantie #camping @ Camping 't Minnepark http://t.co/Nb6f4oyokZ --- Bron: https://twitter.com/MaesSven/status/369849050792984576
met partner, Apr. 2014
"Prachtig vakantiepark"vertalen
rianne koenen
5,0
10,0

29-04-2014 'T Minnepark is een zeer mooie goed onderhouden en schone camping op ieder front. De eigenaar/beheerder is een hardwerkende zeer aardige man. Wij hebben het ondanks het miezer weer en iets te koude temperatuur goed naar onze zin.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldige camping."vertalen
Edgard
9,0

01-09-2013 Nog even aan het einde van de vakantie naar zee,snel op zoover geken en deze gevonden met prima beoordelingen.
Wel deze camping was boven verwachting.
Mooie plaatsen,alles tot in de puntjes verzorgd qua sanitair en een zeer behulpzame beheerder.
Laatste avond een platte band met de fiets en prompt mochten we mee om de compressor te gebruiken.
Een aanrader pur sang.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige camping met super beheerder"vertalen
benpater
10,0

13-08-2013 De camping ziet er perfect uit. Sanitair is helemaal top!
De beheerder is zeer behulpzaam.

met partner, Juli 2013
"Een bijzonder aangename verrassing deze camping"vertalen
Luuk de Vries
9,0

21-08-2013 Gezien de prima zomer van 2013 zijn we gestart aan de Belgische kust. Niet gereserveerd maar gelukkig was er plaats. Eerst complimenten aan de eigenaar. Hij is bijzonder klantvriendelijk. De camping was meer dan prima. Mooie plaatsen met elk hun eigen stroom, water en afvoer. Uitstekend en schoon sanitair', dat hebben we in 30 jaar nog nooit meegemaakt. Voor jonge kinderen veel speelgelegenheden met o.a. springkussens. Een fitnessruimte buiten, een tennisveld. Kortom van alle leuke behoeftes voorzien. Supermarkten volop in de omgeving en een prima bakker in het dorp. Het strand is op circa 2 km afstand, en je kunt je fiets op de duinen plaatsen. Een leuk stadje met volop winkels. De planning was een paar nachten, maar we zijn er 9 gebleven omdat de camping zo goed was en natuurlijk heerlijk weer. Uit principe geef ik geen 10, maar het was meer dan uitstekend. Misschien één minpuntje: Wifi tegen betaling aanwezig, maar de snelheid is mager. Dit ligt echter aan de betreffende provider.

met partner, Juli 2013
"Verzorgde en schone camping!"vertalen
T en M
7,0
10,0

27-07-2013 Ontzettend aardige en behulpzame beheerder!!!
We mochten een fietskaart lenen en kregen veel folderinformatie van de omgeving.
Zelf plek uit mogen zoeken. Grote kampeerplaatsen op grasveld allen met waterkraan, afvoer en elektriciteit.
Nog nooit zo'n schoon sanitairgebouw gezien!!!!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Rustig en ideaal gelegen"vertalen
Kuipers
10,0

07-08-2013 Deze camping ligt ongeveer 2 km van zee en met de fiets snel bereikbaar tot aan het strand. Het is er rustig en ideaal voor kinderen doordat de camping overzichtelijk is en een centraal gelegen speelterrein met in het weekend springkussens. De eigenaar is zeer behulpzaam. De supermarkten liggen vlakbij.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Geweldige plek"vertalen
Evelyn
9,0

10-05-2013 Voor de tweede maal deze camping bezocht. Eerder voor een weekend nu voor een week. En wat was het weer heerlijk. Leuk onthaal door de zeer vriendelijke, hulpvaardige beheerder. Je hoeft hem maar iets te vragen en hij staat voor je klaar. Goed sanitair, mooie plekken en voor de kinderen genoeg te doen (pool tafels, speeltuin, trapveld, tennisveld enz.). De kinderen voelden zich helemaal thuis en wilden na een week nog niet naar huis. Supermarkt (met verse broodjes in de ochtend) en diverse eetgelegenheden in de buurt. In de omgeving is ook genoeg te doen en te zien. De heerlijke duinen en de zee zijn binnen een paar minuten te bereiken. Ook Brugge ligt in de buurt. Heerlijk om na een druk bezette dag weer terug te komen op deze fijne camping. Hier kom je echt tot rust. Wij komen hier zeker weer terug!! Minne Louis bedankt voor het prettige verblijf.

met partner, Aug. 2012
"Prima camping"vertalen
els
10,0

13-08-2012 Zelf ben ik wat moeilijker ter been en zonder dat ik het vroeg bood de eigenaar aan om vooral gebruik te maken de voorzieningen die er voor waren .Het is er ruim en overal aan gedacht.
De eigenaar is een erg vriendelijke en behulpzame man.Als we ergens naar toe wilde fietsen was hem om uitleg te geven niets te veel
Wij hebben het niet als een gemis ervaren dat er geen bar of eetgelegenheid was

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heel mooie camping, vriendelijke beheerder"vertalen
A. Gura
10,0

05-08-2012 Mooie camping, met ruime plaatsen en zeer schoon sanitair. De beheerder was erg behulpzaam en vriendelijk. 's Avonds rustig, zodat de kinderen goed konden slapen. Jammer dat er geen winkeltje/restaurantje is, er liggen wel een Colruyt en een Aldi op zeer korte afstand. Voor de kids was er van alles te doen/spelen. Zeker een aanrader.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?