Appartement Residentie Wilde Zee 104

8,9

2 reviews over Appartement Residentie Wilde Zee 104 in het Nederlands

Ideaal

Priscilla Bastiaansen, 2-5-2017

Wij zijn heel tevreden over onze vakantie die we hier hebben gehad ! Net appartement zoals op de foto's. Ideaal appartement , terras met prachtig uitzicht op de duinen , je steekt zo het straat over en dan zit je op het mooie strand van bredene ! Rustige buurt, winkels dichtbij, mooi zicht, heel proper, goed liggend zetelbed ! En de huisbaas kwam bij ons aanbellen om een zeef en vergiet te brengen want blijkbaar was dat te kort, netjes ! En dat van vrijdag tot maandag voor €125 + €20 schoonmaakkosten per persoon. Normaal kwamen er nog kosten bij voor bedlinnen en badhanddoeken maar als je belt en zegt dat je dat niet wenst dan word dat niet aangerekend net zoals afgesproken ! geschikt voor 4 personen (stapelbed + 2persoonszetelbed) Aan te raden !
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

de neef, 19-5-2008

het was heel leuk er met vakantie te gaan voor al de kinderen vonden het goed voor herhalig vat baar,
Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residentie Wilde Zee 104 in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residentie Wilde Zee 104 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residentie Wilde Zee 104 scoort een 8.88 uit 10 op basis van 2 reviews.