Camping Astrix

Astrix
4,4

Onvoldoende

10 reviews over Camping Astrix in het Nederlands

Hier zien ze ons nooit meer weer!!!

Petra, 28-8-2016

1 sanitaire blok voor een ganse camping met toiletten die superslecht doortrekken met als gevolg dat je diegene die net voor je is geweest zijn gevoeg nog gepresenteerd krijgt. Bovendien is die ganse blok uit een lang vervlogen tijd.

Douches werken op 1 euro stukken en zijn alles behalve proper, je krijgt 5 minuten de tijd, belange niet genoeg. Wasbakken doen dienst als douche voor de hond... proper!!! Staanplaats is afgebakend met struiken die hoogdringend gesnoeid moeten worden en zijn niet verlicht, dus moet je op de tast opzoek naar je tent. Er is voor tenten ook geen elektriciteit noch water voorzien. Op weg naar onze staanplaats stak een groot stuk roestig ijzer uit de grond, dat moet je in de donker maar zien of voelen.iedereen kan ongecontroleerd de camping op.Bovendien is de boel vooral aan verkrotting bezig, onze staanplaats was omgeven door verkrotte gebouwen van de eigenaar zelf. 42 euro voor 1 nacht met de tent was dus zeer duur in onze ogen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

sanitair niet goed verzorgd

Merith Hallers, 18-9-2014

ligging is echt perfect. supermarkt en strand dicht bij.

Sanitair daar in tegen is een tegen valler.

voor 1 nacht was het voor ons te doen.

Gereisd met partner in augustus 2014

eens en nooit meer

Renkens, 31-7-2013

smerig sanitair en onvriendelijke uitbater
Gereisd met vrienden in januari 2013

Vriendelijke camping!!

Hanno Nieuwenhuizen, 18-8-2012

Camping Astrix is een kleine maar zeer vriendelijke camping. Als je aangeeft dat je met een groep jongeren bent krijg je op een apart veld een plaats waar maar 1 regel geld: "maak veel amusement".
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een gezeligge en verzorgd camping

Tim, 10-4-2011

Vriendelijk onthaal en voor elk wat wils.

Verschillende kampeerterreinen voor jongeren, families met kindjes, koppels, kampeerwagens.

Verzorgd sanitair.

Wasplaats met wasmachine en droogkast.

Verzorgd taverne waar men heerlijk snacks kan eten en de mogelijkheid tot ontbijt.

Een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2010

Geen geweldige camping

Margreet, 2-8-2010

Helaas te laat de recensies gelezen dus zijn een week op deze camping geweest met 3 kinderen. Plek was onvoldoende om zicht op onze kleine kinderen te houden (drie coniferen van ca 1 m2 in beeld vlak voor de voortent). Sanitair erg verouderd (foto's dateren vast nog van 10 jaar terug). Erg vies dat chemisch toilet gewoon in toilet geleegd moet worden. Water bij afwasplek niet warm, dus ga je uit toiletruimte halen. Douchen kost 1 euro voor 10 minuten warm water, moet je wel steeds op de knop blijven drukken. Speelplein stelt niets voor (een hoop vies zand/houtsnippers met één klimtoren/glijbaan). Veel vaste stacaravans met Franstaligen. Restaurant verraste ons qua kwaliteit eten!! Strand wel dichtbij, met fiets ongeveer 5 minuten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

franse 65+ camping /jeu de boulesspelers.

fam. onbekend, 28-6-2009

dit is een camping die niets aan voorzieningen heeft. niets te doen , plaatsen geen beschutting .

de campinggasten zijn voornamelijk franse 65 +ers die een vaste plek hebben en die de hele dag erg gehorig jeu de boules spelen . . uitslapen kan niet op deze camping. wederom de oudjes die voor dag en dauw luid kakelend over de camping roepen.

sanitair is mooi. maar duur. 1 euro voor 6 minuten douchen . nadeel is om de vaat te doen en bij de groentewasplaats ook weer moet betalen. hierdoor wordt misbruik gemaakt vh sanitairgebouw waar wel gratis warm water is na toiletbezoek .

sanitair wordt niet netjes en weinig schoongemaakt. toen wij er waren kwam de campingbaas 1 a 2 x per dag kijken en haalt een doekje over de bril en thats it. jammer !

ligging is leuk. aan de boulevard en vlak bij het strand.

bredene zelf is niet spectaculair. daar ben je in 1 dag doorheen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

dit nooit meer

de paepe joeri, 21-7-2008

deze camping is veroudert niet onderhouden, foto's van op het internet op hun site zijn volgens mij al 25 jaar oud want amai een potje verf daar hebben nog nooit van gehoord.

er staan dingen op de site van hun die er gewoon niet zijn! sanitair is zeer oud en enkel de vloer wordt er gekuist spinnen daar zijn ze denk ik bang van want die blijven zitten.

onkruid overal en niets van uitstraling, uitbaters moeten zeker eens naar andere campings uit de buurt van kijken.

sorry maar dit nooit meer!!

Gereisd familie in juli 2008

Silke, 17-7-2008

Leuk voor met vrienden naartoe te gaan, dicht bij het strand, vriendelijk.

Douche is wel betalend, 1€ geloof ik.

Delhaise, aldi, colruyt, .. dichtbij.

BBQ beschikbaar.

Ik zou niet gaan met jonge kinderen, meer iets voor vrienden.

Gereisd met vrienden in juli 2008

stef, 28-2-2008

Speeltoestellen zijn verouderd. Sanitair werd slecht 1X per week gekuist.

Wel een rustige camping en dicht bij 't strand.

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Astrix in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Astrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Astrix scoort een 4.38 uit 10 op basis van 12 reviews.