Hotel Sabot d'Or **

Hotel Sabot d'Or
Sabot d'Or

39 reviews over Hotel Sabot d'Or in het Nederlands

Uitstraling van buiten minder, binnen fantastisch

fam van der Goor, 17-8-2017

Mooie sfeer, nette kamers, niet groot maar zeer sfeervol gebouw, hoge plafonds en ramen. Goed geïsoleerd. Het ligt aan een drukke straat maar doordat wij in een bijgebouw aan het park lagen hebben wij hier totaal geen last van. Wel veel politie auto`s met sirene en in nacht met zwaailicht langsgereden aangezien het bureau in dezelfde straat ligt. Ook lag de eetzaal aan onze kamer maar hebben wij hier in de ochtend weinig hinder van ondervonden.

Zeer vriendelijk personeel! Niet te duur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

leuk verblijf gehad

Karen Delen, 1-11-2016

Dit is de 2de keer dat wij hier logeren met halloween. Deze keer zaten we wel in het bijgebouw. 5 huizen verder. Op zich helemaal niet erg want had het idee dat we daar rustiger zaten.

Het enige nadeel daarvan is als je smorgens je ontbijt wil doen dat je dan even over straat moet maar als het niet regent is dit niet echt een struikelpunt..

ontbijt was lekker vers. Wel vrij sober maar alles wat je wil is er wel.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Aanrader

Jules Delva, 19-10-2016

Waren daar voor 3 nachten.Hadden over niets te klagen

goed onbijt.Heerlijk diner. Geen grote luxe maar wel heel proper.Heel vriendelijke mensen.Stonden altijd voor je klaar.Kort bij station, dijk op wandelafstand.Komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sabot d'Or bij:

Leuk klein familie hotel.

Hanny, 26-9-2016

We zijn daar net 5 dagen geweest en het was eenvoudig maar wel goed. Het eten was lekker en de kamers zijn schoon. En als je iets melde wat kapot was werd het diezelfde dag nog hersteld. Verder was er niets te doen in het hotel. Oja en we misten wel fruit en rauwkost bij het eten, dat heb ik niet gezien.
Gereisd met vrienden in september 2016

heel goed hotel

vangenechten roger, 15-9-2016

proper hotel -vriendelijk personeel -hadden vol pension en het eten was heel goed -goede ligging van hotel
Gereisd met vrienden in september 2016

"super, geweldig verblijf gehad"

Luc, 26-8-2016

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel. Wij hadden 2 kamers, een in het hoofdgebouw (dit zijn nieuwere kamers) en de andere in het bijgebouw(deze was iets ouder) . Zeer propere kamers en mooie badkamers. Het ontbijt was sober, maar voldoende voor 2 dagen. Je kan niet meer verwachten van een tweesterrenhotel. Prijs/kwaliteit zeker in orde. In de reacties voor we gingen las ik dat veel mensen last hadden van geluid buiten(waaronder treinstation), ikzelf heb hier niets van gemerkt .Wat wel minder aan dit verblijf was, is dat er tapijt in de kamers ligt en dat de deuren voor in het hotel te komen al vroeg dicht zijn. Toen wij om iets na 10 terugkwamen waren de deuren al toe, we hadden wel een sleutel gekregen om de voordeur te openen. Dit zou fijner zijn als de deuren pas om 11-12u toegaan. Dit hotel is zeker een aanrader voor wie een tof verblijf wilt hebben voor een aanvaardbare prijs aan de kust.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer vriendelijke mensen!

Karen, 2-11-2015

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. We waren een beetje vroeger maar mochten zonder problemen op onze kamer want deze was al klaar.

De kamer zelf was zeer netjes, hadden3 persoonskamer met ons zoontje en die was zeker ruim genoeg.

Het enige negatieve wat wij dan vonden is dat er tapijt lag op de grond... En beetje gehorig... Als de mensen van boven ons rondliepen, en we hadden de pech dat het nogal luidruchtige mensen waren..., dan werden we er echt wel wakker van.

Het ontbijt was zeer lekker, heel vers, weer zeer vriendelijke bediening dus niets op aan te merken!

Ondanks dan het kleine minpuntje van de gehorigheid zouden wij zeker nog terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

erg rustgevend

Nel Janssen, 1-8-2015

de vakantie was super en rustgevend
Gereisd met partner in juli 2015

goed!

Hannie, 1-8-2015

zeker een goede plek om naartoe te gaan
Gereisd met vrienden in juli 2015

Kan beter

kim, 12-7-2015

Kamer niet zoals afgebeeld op de foto's . Lagen in een bijgebouw dat je van hotel via een parking kon bereiken. Ontbijt was sober. Douchestang hong los van de muur en een stuk voegen tussen de tegels allemaal zwart op(schimmel) dit zijn ze wel na het melden komen maken en opkuisen. Hadden een 3 persoonskamer en het 1 persoonsbed lag vol met zand en een vuile papieren zakdoek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sabot d'Or bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabot d'Or in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabot d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sabot d'Or scoort een 7.95 uit 10 op basis van 39 reviews.