Hotel Petit Rouge

Petit Rouge

30 reviews over Hotel Petit Rouge in het Nederlands

top hotel

Tania, 3-8-2017

heel vriendelijk personeel, gezellig gelegen op de zeedijk, alles bij de hand. brasserie en terras voor het hotel. Onmiddellijk op het strand. lekker eten met uitzicht op zee. groot zwembad en relaxerende jacuzzi. veilige ondergrondse parking.

Ik heb nog niets gevonden wat niet goed is.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Weeral schitterend verblijf gehad.

Nelis Danny, 20-12-2016

Voor de 3de keer een verlengd weekend door gebracht bij petit rouge.

En moet het gezegd zijn het was weer aangenaam op alle vlakken.

Lekker eten, zowel ontbijt als in de brasserie en ongelooflijk vriendelijk personeel.

Een dikke dikke pluim voor hun vriendelijkheid.

Enig minpuntje werd onmiddellijk opgelost.

Wij hadden een slapeloze nacht door straat lawaai van plaatselijke bezopen garnaalvissers de 1ste nacht.

Maar wij hebben op onze vraag onmiddellijk met de grootste vriendelijkheid van de receptioniste (mevrouw) een andere kamer gekregen voor de 2de nacht >> klasse.

Wij gaan zeker voor meerdere keren nog terugkomen.

Bedankt Petit Rouge en vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in december 2016

Aangenaam verblijf

Fam Lieben, 28-9-2016

We logeerden er 1 nachtje met onze peuter van een jaar. Grootste pluspunt is zeker het supervriendelijke en spontane personeel. De kamer was basic en misschien de inirichting een beetje kil, maar het mooie zicht op zee en het zeer fijne bed, maakten dat ruimschoots goed.

Ook de temperatuurregeling in de kamer was top. Terwijl het vaak in hotelkamers veel te warm is en de airco vaak niet aangenaam, was het hier echt perfect om te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

prima hotel

Marieke, 17-7-2016

Niet meer van deze is dat er geen wifi is in de kamers, of andere plek dan de receptie.

Behalve dat vriendelijk personeel, prima kamer, lekker ontbijt, mooie ligging,

Gereisd met vrienden in juli 2016

ergste valentijn ooit

marian, 15-2-2016

positief: vriendelijk onthaal en medewerkers in het restaurant.

negatief: Dit weekend had mijn man me op een romantisch weekendje getrakteerd aan zee.

Wat een leuk en ontspannend weekend moest worden werd de allerergste valentijn ervaring ooit…..

Toen we de kamer pas binnenkwamen kregen we al een kil gevoel.

Nog nooit hadden wij zo een ongezellige kamer gehad en we zijn nochtans regelmatige hotelbezoekers.

Het slaapgedeelte en de badkamer vooral deed ons denken aan ofwel een ziekenhuiskamer ofwel een bejaardetehuiskamer.

Geen enkele moeite is er gedaan om die kamer (nr103) aan te kleden.

Bedden hebben we zelf naar elkaar toe geschoven (het was tenslotte valentijn)

maar de bedden zijn zo licht dat je op de vloer terecht kwam als je het midden van het bed opzocht.

Dan het valentijsdiner……..

Bij aankomst in het restaurant was onze teleurstelling nog groter.

In plaats van naar een mooi tafeltje geleid te worden moesten we maar zelf iets uit kiezen.

Dus begon de zoektocht tussen al het volk naar een tafeltje.

En ja er was nog een tafeltje beschikbaar, ergens tegen een muur geduwd met nauwelijks ruimte.

Wanneer we naar het toilet moesten, konden we niet anders dan de mensen achter ons te vragen om recht te staan zodat wij plaats hadden om onze stoel achteruit te schuiven.

Ik ben nochtans niet van de breedte personen.

In plaats van romantische muziek kregen wij pijn aan het hoofd van al het lawaai nog erger dan in een refter vol schoolkinderen.

We hebben midden het diner maar onze biezen gepakt en elders op de dijk een koffietje gedronken waar warempel een romantische sfeer was.

Wel willen wij benadrukken dat al het personeel zowel in de refter als aan de receptie heel vriendelijk was.

Het enige lichtpuntje van de avond…..

S’ morgens bij het ontbijt was het niet beter……

Nog nooit heb ik in gelijk welk een hotel 10 min moeten wachten in de rij om koffie/fruitsap te kunnen nemen.

Dan de refter uit de gang in en in een ander nog mogelijks killer zaaltje stond het buffet klaar…….

Ik begrijp dat dit weekend super druk is geweest voor u en hebben daar begrip voor maar geen enkele moeite werd gedaan om het verblijf wat aangenamer te maken en het restaurant wat aan te kleden.

Het was pijnlijk duidelijk toen wij langs de dijk liepen en de verschillende kleine restaurantjes te zien die overduidelijk ook bomvol waren maar waar een romantische sfeer heerste zoals het op valentijn zou moeten zijn.

We hebben ook enkele mensen aangesproken wat zij ervaren hadden tijdens hun valentijnsweekend .

De commentaren waren gelijk zoals ik ze nu neerschrijf.

1 maal maar nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2016

Messine Dirk, 2-12-2015

Goed hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer lekker restaurant en zeker niet duur,hebben daar een zeer goede kok in huis en ook nog een goede brasserie. Leuke kamers. Goede ligging.
Gereisd met partner in november 2015

heel goed

C. Hermans, 9-7-2015

ruime, nette kamers, heel vriendelijk en behulpzaam / we namen enkel het ontbijt je hebt een ruime keuze. Alles staat goed aangegeven, heb je toch een probleem ->ze lossen het meteen voor je op.

Prima ligging, op de dijk en tevens in het stadscentrum. Een klein beetje nachtelijk / ochtend lawaai (we zaten op 1 ste verdiep, raam open)

Ze doen hun best om je een aangenaam verblijf te bezorgen en daar slagen ze ook in Godzijdank!

Gereisd anders in juli 2015

zeer goed

missbaylacornelia, 10-7-2014

Het hotel is prima , het uitzicht was uitstekend, het personeel was heel vriendelijk, zeker de bediening aan tafel. Het enige minpunt was de lift . Veel te lang wachten , de ene lift gaat tot 5de verdieping de andere tot de negende en dat was dikwijls "heel" lang wachten zeker als je een kamer hebt op de zevende verdieping.
Gereisd met vrienden in juli 2014

prijs/kwaliteit dik in orde !

Guy, 20-5-2012

Mooi vakantiecentrum, op de dijk in Blankenberge. Centraal gelegen, parking per dag 10 euro wat goedkoop is. Heel proper, modern ingericht, vrij grote badkamers met bad/douche. Tv met veel kanalen. Ontbijt = goed. Service en ontvangst heel goed.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

zeer goed weekend gehad

Van Hamme Olga, 11-11-2011

Het verblijf in hotel "Petit Rouge "in Blankenberge is weer zeer goed geweest. We verbleven er een weekend met 5 personen van ons gezin, en een dag met 8 personen. Iedereen was heel tevreden. De kamers met zeezicht gaf ons een meerwaarde. Het was de derde keer dit jaar dat ik er verbleef. We komen zeker nog terug !
Gereisd met oudere kinderen in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Petit Rouge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Rouge in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petit Rouge scoort een 7.99 uit 10 op basis van 31 reviews.