Aparthotel Blankenberge **

5,7

55 reviews over Aparthotel Blankenberge in het Nederlands

Nooit meer

Maryan, 23-8-2017

Kamers niet schoon, haren op de kussens, kapot gordijnen, rust in de douche, stof onder bed .. en overal . ( ... dit was op de eerst dag) ... na melding bij receptie gebeurt niets... twee dagen later hebben ... de lakens verschoont, allen lakens)... de kamer en bad kamer niet !

Te duur voor zo schlecht kwaliteit.!!! Op de fotos in het reklame, is heel mooi en schoon, maar dat is echt een vis hotel. Als jij betaald zo veel voor zo een schlecte kamer. De receptionist ook zeer ontvriendelijk... !!

De uitzicht op de strand is fantastisch .

Is de schlecht hotel die ik heb geboekt !!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super hotel vriendelijk personeel

Claes Gitte, 2-4-2017

Super hotel vriendelijke mensen goed ontvangen en vooral zeer goed bed heel belangrijk
Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer Eden 7A Blankenberge

Sarina, 23-1-2017

Een schande dat dit verhuurd mag worden.

Verhuurder op de zeedijk heeft dit in verhuur, zeer onprofessioneel en erg onvriendelijk personeel.

We hebben betaald voor een poetsdienst, maar bij aankomst was er niet gepoetst. Dit troffen we aan bij binnenkomst.

Ondergebraakt toilet, beschimmelde vaatwasser met vuil bestek en tassen in, spinnendraden in het ganse app., ijskast smerig en in de diepvries een aangestoken zak erwten en uitgelopen frisko, badkamer zeer vuil ( bad en douche zatten vol haar), in de berging een volle zak restafval en lege flessen, kasten vol stof en vieze rommel van de eigenaars. In de slaapkamer een vieze matrasbeschermer. Mijn man en ik hebben 3 u gepoetst om toch nog een beetje van de vakantie te genieten. We hebben van dit alles foto's genomen als bewijs. Ook extra betaald voor de garage( op Facebook van de eigenaars stond dat deze inbegrepen was). Dit is snel verwijderd van hun pagina. Water in douche en bad was meer koud dan warm en internet slechts 10 min. Per dag. Veel betaald voor een smerige boel. Nooit meer Eden 7 A Blankenberge

Gereisd met partner in januari 2017

nooit weer

Bert, 10-8-2016

Gedateerd,vies, bejaard en het hotel is qua ligging goed maar de entourage van het hotel laat erg te wensen over. De slaapbank was erg vies , kleine kamer .Douche erg klein. Zender aanbod niet op Nederlanders gebaseerd. Wat wel goed was is het WIFI op de kamer en wij hadden een kamertje met zeezicht en een balkon en ja 2 stoelen maar dan weer GEEN tafeltje op het balkon. Al met al geen aanrader. Want voor de prijs is er denk ik wel iest veel beters te vinden
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer, zonde van het geld!!

Zwaar teleurgestelde zonneklopper!!, 23-7-2016

Bij aankomst zag het er goed uit aan de buitenkant. De receptioniste had net een citroen gegeten vermoed ik. Nadien in de kamer toegekomen en zag er op het eerste zicht proper uit maar serieus voorbijgestreefde infrastructuur!! De zit van de zetel zat vol met vlekken en was afgedekt met een witte handdoek. Wij verbleven aan de achterkant van het gebouw en is niet te doen van het straatlawaai. Het ergste waren de bedden die op niks trokken. Matrassen compleet versleten!!! Deze zouden vervangen worden na de zomer heeft de receptioniste me verteld maar???? Een schande om daar iemand te laten op slapen. Maw geen oog dicht gedaan en zonde van de 95€. Had beter een strandstoel gehuurd voor een nacht om op strand te slapen!!
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer goed meegevallen.

Remi, 25-6-2016

We boekten 2 nachten in Aparthotel via touroperator.

Een 2 persoonstudio met zicht op de stad, en we kregen een 4 persoonsstudio.

We betaalden 110 euro, met telkens ontbijt ( uitgebreid meer dan we thuis gewoon zijn ) inbegrepen.

Vriendelijk personeel

Kamer was ook redelijk, behalve enkele vlekken op het tapijt, maar dat was nu echt geen probleem.

We gaan er zeker terug, het is ook op de zeedijk gelegen.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer goed meegevallen

Remi, 7-6-2016

Boekten studio 2 personen, kregen er één voor 4 personen.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.

Kleine opmerking, de vloerbekleding niet zo netjes.

Gereisd met partner in juni 2016

dure vakantie voor een vies appartement

fam nous, 14-5-2016

Het appartement was erg vies bij binnenkomst. Hier betaal je 60,00 euro voor. Er is geen service en voor vragen moet je de Franse taal machtig zijn. Er was zelfs geen wc papier of badmat. Bedden zijn plastic en hard. Het gebouw is erg gedateerd. De ligging is prachtig! Kortom erg duur voor wat je krijgt. Geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

perfecte ligging, voor de rest niet veel aan

S., 30-3-2016

Héél slechte matrassen, veel lawaai door straat en ventilatieroosters.

Ontbijt was ok, maar ook niet super, met fruit uit blik en sinaasappelsap uit brik.

Gereisd met partner in maart 2016

oud vies

Vivian Verhaeg, 16-9-2015

Grote kamer.

Vies, oud.

Badkamer is veel te klein.

De boiler om met 4 te douchen is veel te klein. De laatste heeft koud water.

Erg onvriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blankenberge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blankenberge in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blankenberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blankenberge scoort een 5.7 uit 10 op basis van 55 reviews.