Hotel Belle Epoque *

Zeer aangenaam verblijf gehad

Julie, 23-8-2017

Zeer goede ontvangst.

Super gezellig gebouw.

Ontbijt uitstekend en de kamers ook!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een heel goed hotel

Davy vanpelt, 9-7-2017

Belle epoque is een rustiek, gezellig en charmant hotel op korte wandelafstandstand van de winkelstraten en de dijk. De kamers en het ontbijt is heel verzorgd. De uitbaters zijn heel gastvrij en doen er alles opdat u niks tekort zou komen. Een echte aanrader voor wie wil genieten van de rust.
Gereisd met partner in juli 2017

Zonder meer : schattig, sfeervol, fijn verzorgd!

Ann Verelst, 1-9-2016

Je moet het wat gaan zoeken, en je moet ook open staan voor de rustige, historische sfeer die er heerst in dit mooie Belle Epoque gebouw. Ik vond dit alvast een schat van een hotelletje, liefdevol gerund door de eigenares. De ontvangst alleen al : ipv een standaard receptie treedt je binnen in de mooie ontbijtzaal van de 'Belle Etage', in stijl gemeubileerd en gedecoreerd. Onze kamer was eenvoudig, maar gerieflijk en netjes. Dat er geen lift is, kan een euvel lijken (wij zaten op de 4de verdieping) maar heel attent heeft men op elke verdieping heerlijke rustzeteltjes geplaatst.;) Met de zeelucht erbij lukte deze 'petite exercise' dus prima. Het ontbijt was fijn verzorgd en smakelijk, en ik heb al lang niet zulke heerlijke koffie gedronken, geserveerd in van die mooie, oude, échte koffiepotjes van weleer. Het verleden komt je uit alle hoekjes en kantjes tegemoetpiepen, en dat kan ik best waarderen. Toch is ook het comfort van dit hotel -zeker in verhouding tot de prijs- in orde. Wij hadden een kamer met douche zonder eigen toilet, maar er was een kraaknette toilet op elke verdieping. De omgeving van dit hotel is een oase van rustigheid en sfeer in het soms wat te drukke centrum van Blankenberge, met de kerk er pal tegenover en een gezellig, rustig plein ernaast, en dat zo vlakbij het strand en de winkelstraten. Aanrader voor wie licht nostalgisch is of gewoon houdt van 'ouderwetse' sfeer!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

teleurstellend en beklemmend

lombardi.C, 25-8-2016

Prijs-kwaliteit is totaal uit evenwicht. Deze moeilijk te bereiken kippenhokjes zijn beklemmend,vuil en voorzien van geen luxe. Vriendelijk onthaal is het enige lichtpunt hier. Het ontbijt is cheap en ongeordend gepresenteerd.

De dagelijkse prijsschommelingen van klant tot klant roepen vraagtekens op.

geen aanrader enkel noodoplossing!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

totaal onverwacht een zeer fijn gevoel

tine, 30-9-2015

de gastvrouw houdt met zeer veel liefde haar hotel open, het is bijna geen hotel, zo warm voelt het aan om er te overnachten en te ontbijten: groot buffet met vers fruit, allerlei soorten beleg, de thermos warm water voor de thee wordt naast je neer op tafel gezet, een authentiek gesprek met de gastvrouw... onvergetelijk voor mij

goed bed,

Geen plastieken sfeer, maar écht, geen luxe, maar 'belle époque', een ontbijt om U tegen te zeggen

In de omgeving veel belle époque-huizen+ wandeling... plezant

We mochten wat langer in de kamer blijven, werd spontaan aan ons gezegd, want we hadden een klein baby'tje en dus nood aan ruimte en rust... ook al bleven we onverwacht maar één nacht

Gereisd met partner in september 2015

Verlengd weekend er tussenuit

Myriam, 21-7-2015

Voelde mij meteen goed in dit hotel. Je wordt er met open armen ontvangen. Aangenaam verblijf. Zeer familiar. Je voel dat de gastvrouw dat met hart en ziel doet.

Op 2 minuten van het station en op 2 minuten van het strand. Goede ligging.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Geweldig

Silke, 21-6-2015

Top hotelletje !!! Heel aangenaam verblijf gehad! ! Als je aankomt voel je je meteen thuis, , dat komt door de goede gastvrouw die het boeltje daar helemaal in haar eentje doet! ! Veel respect daarvoor! !!
Gereisd met vrienden in januari 2015

Charmant hotel vlakbij zee en het centrum

Spatz Chris, 10-6-2015

Hartverwarmende ontvangst. Ruime kamers. Rustige ligging, naast Belle Epoque museum. Zeer uitgebreid ontbijt met broodjes en koffiekoeken warm uit de oven, inbegrepen. Minpuntje: geen lift
Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle Epoque in Blankenberge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle Epoque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belle Epoque scoort een 8.7 uit 10 op basis van 15 reviews.