Bed and Breakfast De Meidoorn

7,6

9 reviews over Bed and Breakfast De Meidoorn in het Nederlands

geweldig

Marc, 11-8-2017

Een schitterende groene locatie rustig gelegen waar eigenaar Ignace zijn hart en ziel insteekt, een prachtige tuin die dan ook zeer verzorgd is en waar je heerlijk kan in vertoeven.

Mooie propere kamers men een eigen karakter,een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte producten, wanneer je wenst een culinair avond eten tegen betaalbare prijs, ook is dit een perfecte locatie om te kunnen fietsen.

Wij hebben hier genoten van ons verblijf en werden door Ignace in de watten gelegd, het is een super gastheer. deze B en B is voor herhaling vatbaar en voelt als thuiskomen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijselijke rust

Gaby Wuyts, 16-7-2017

Een leuk welkomgevoel. De baas straalt familiaal en welgemeends gevoel uit. Super heerlijk ontbijt en avondmaal! Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische locatie

r.manderveld, 29-6-2017

B&B De Meidoorn is een schitterende, groene locatie waar de eigenaar Ignace op een heel gemoedelijk, vriendelijke manier met zijn gasten omgaat. Grote, mooi aangelegde tuin met veel zit-en lig mogelijkheden. Tuin en huis (oude boerderij uit de 18de eeuw) is en ziet er goed onderhouden uit. Prima service, mooie, schone ruime kamers met karakter, eigen badkamer en toilet. Lekker ontbijt en als je een diner wenst, overheerlijk. Ignace is een man die weet wat zijn gasten toekomt en ook zelfgemaakte producten op tafel zet. De omgeving is eveneens meer dan de moeite waard om te verkennen. Voor elk wat wils. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Als je een drankje wilt, mag je dat gewoon zelf pakken; geen enkel probleem. Ruime keuze. We gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Zalig ontvangst!

Bend, 10-6-2017

Ontvangst om half 8 zonder reservering in de avond.. no problem!

Goed geholpen! Perfecte loc. Alles was echt top verzorgt en behulpzaam! Kamer e.d. Echt mega vet! Eigenaar dikke 10!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Zeer goed

Dennis Steijvers, 28-5-2017

De Meidoorn was een goede uitval basis voor een gezellig weekend, de ligging is perfect om te fietsen en eventuele dagtripjes naar bv: Brugge, De Panne,...

Gastheer was zeer vriendelijk en gaf ons een goede beschrijving van de accommodatie en omliggende bezienswaardigheden.

Het ontbijt was enorm lekker en goed verzorgd, het 3 gangendiner dat inbegrepen was in ons weekend was ook de moeite waard al had de fles wijn misschien wel inbegrepen mogen zijn bij het diner.

Wij hadden als kamer het hutje en waren tevreden over het algemeen, voorgangers klaagde over geen tv maar deze was nu dus wel aanwezig.

Een zeer mooie verzorgde tuin en rustige ligging.

Kortom ideaal om te onstpannen en te genieten van de gastvrijheid

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gewoon fantastisch

Magda VANLAECKEN, 19-5-2017

De Blokhut kamer is super gezellig, en gelegen aan het kleine neerhof, je wordt gewekt met het kraaien van de haan, en super, gezellige ligging en fijne gastheer, mooie fiets tochten gedaan, en veel bezoeken kunnen doen aan kasteel en musea, chapeau Ignace
Gereisd met partner in februari 2017

Nooit meer!

Fa. Hardenne, 24-3-2016

Opgepast! De website vermeldt 3 luxueuze kamers, maar er is nog een piepkleine blokhutkamer, die aan dezelfde prijs verhuurd wordt als de grote luxueuze kamers.

De kamer heeft geen privacy, wil zeggen dat je inkijk hebt door 2 oude (met gaten) en versleten half glasdeuren en 2 vensters. Er is geen badkamer, wasbak en douche bevinden zich in de kleine kamer, indien je wil douchen of dergelijke dien je alle gordijnen te sluiten, wegens de inkijk! Geen TV en geen kleerkast.

Klerenstang bevind zich in de WC! Smal bed, en door de stenen vloer (geen isolering) was het ijskoud. Hadden geluk dat het droog weer was, zodat we de hele dag buiten konden vertoeven, anders krijg je claustrofobie!

Stroeve eigenaar was jammer genoeg niet vatbaar voor enige kritiek en verweet ons, dat dit ons eigen persoonlijk gevoel was. Gelukkig hebben de andere aanwezige gasten onze mening bevestigt, ook omdat we de andere kamers ter vergelijking mochten bekijken.

In het gastenboek was, op de dag van aankomst reeds een negatieve beoordeling voorhanden, maar werd door de eigenaar uit het boek verwijderd. Dit is Not Done!

Dit was onze eerste en laatste verblijf in een B & B, een hotel hanteert de kamerprijzen zoals het hoort, naargelang de oppervlakte en luxe.

Waarschijnlijk nut deze eigenaar deze reserve/hut/kamer om zijn inkomsten te verbeteren maar het enige dat hij bereikt is dat klanten bedrogen thuiskomen en dit geen reclame is voor de betere B & B!!

Gereisd met partner in maart 2016

Nooit meer!

Schorpion, 10-10-2015

De meidoorn in Beauvoorde is prachtig gelegen!

De beloofde kamer hebben wij niet gekregen wegens overboeking! Wij kregen een wat rommelige kamer zonder de digitale tv zoals in de brochure stond ! Tot onze verbazing begon er s'avonds ook een vaatwasmachine te draaien die tijdens onze afwezigheid gevuld was! Ook nog een verdieping hoger naar de wc en badkamer gaan op een redelijk gevaarlijke trap! Het enige pluspunt was het ontbijt! Voor ons was dit geen " stijlvolle B&B!

Gereisd met partner in oktober 2015

heeeeeel duur !

heeeeeeeeeel duur !, 18-8-2015

Wij hadden een verblijf als geschenk (groupon) gekregen van familie. De voucherwaarde vermeldt een bedrag van € 306.00 voor 2 nachten inclusief ontbijt en 1x een driegangendiner. Het verblijf en de gastvrijheid vonden we in eerste instantie degelijk maar sober. Bij de afrekening schrokken we wel even van de opleg die we moesten betalen: er werd voor onze 2 honden € 10.00 per nacht, per hond gerekend, nochtans wordt dit nergens vermeld, niet op de site, noch op de voucher. Er werd ook een verplicht supplement gerekend van € 15.00 per nacht voor het hoogseizoen + een supplement van € 6.00 per nacht aan verblijftaksen.Voor een sobere extra driegangendiner voor mijn echtgenote werd € 29.00 gerekend excl. dranken. Voor een mini-portootje als aperitief € 6.00, voor een glaasje wijn € 4.50. Kortom geen prijzen die je in een B&B zou verwachten. Of hoe men het verschil aan inkomsten die de eigenaar moet afstaan aan groupon bij de gasten kan recupereren!
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Meidoorn in Beauvoorde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Meidoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Meidoorn scoort een 7.59 uit 10 op basis van 9 reviews.