1 review over BedAndBreakfast Villa Costa in het Nederlands

Heel gastvrij B&B!!!

eveline, 8-12-2012

Wij gingen met vrienden en 2 kids een weekendje naar Plopsaland de Panne en vonden deze B&B. We konden zelf een campingbedje meenemen voor de kinderen en er was plek genoeg om deze neer te zetten op de slaapkamer.

Het voordeel van deze B&B is dat het maar 5 min. lopen is van Plopsaland, dus konden we de auto laten staan bij de B&B!

De kamers zijn ruim en voorzien van prima matrassen! De badkamer is voorzien van ligbad & een aparte douchecabine en er is een apart tiolet.

's Ochtends staat er een heerlijk ontbijt klaar met verse broodjes, sinaasappelsap, beleg, koffie, thee.

Gereisd familie in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Villa Costa in Adinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Villa Costa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Villa Costa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.