Hotel Ibis Wavre ***

Ibis Wavre
4,6

Matig

4 reviews over Hotel Ibis Wavre in het Nederlands

Een drama, direct na de eerste nacht vertrokken. .

Vanessa, 22-8-2012

Wij waren in dit hotel met 4 personen voor normaal 2 overnachtingen voor ons werk. Na aankomst wou ik direct onze 2 nachten annuleren. De eerste nacht konden we niet anders dan daar overnachten, 2de nacht wou ik annuleren maar dat ging blijkbaar niet. Knop vh toilet was na spoelen in toilet gevallen, er lagen zwarte haren (van de vorige mensen) in ons bed, ouderwetse vuile dekens, frigo in het restaurant was vuil, terras buiten was ermbarmelijk, verf van stoelen en tafels, tuin verwilderd - overal onkruid -, niet vriendelijk, niks voor kinderen, hadden kamers met 2 apparte bedden geboekt en kregen deze maar stonden naast elkaar je kon ze niet van elkaar zetten (wat ambetant is als je overnacht met een collega), ontbijt was schaamtelijk: broodjes ging het personeel zelf halen bij de bakker iedere keer toen ze bijna op waren, fruitsap uit automaat als ook koffie, borden met brokken af, beleg in kleine plastic potjes, 1 soort yoghurt,... kortom een ramp. Waren blij toen we thuis waren.
Gereisd zakelijk in augustus 2012

voor wat je er voor betaald zeer goed

abbing patrick, 8-11-2011

wij hebben een prima nacht doorgebracht moesten dag erna naar leuven en dat ging prima in ongeveer 30 min. bon ingeleverd veiling en alles was o.k. eigenlijk niet mogelijk zo goed voor zo weinig. ook vriendelijk en alles net !
Gereisd met partner in november 2011

Zeldzaam... slecht

Lukas, 18-6-2011

Was eigenlijk niet de bedoeling om in dit hotel terecht te komen, maar een ander hotel was te laat geboekt. Daarom maar hierheen. Over de locatie hebben we het even niet. Ligt langs de snelweg, maar dat kan ook handig zijn. Personeel bij aankomst was niet hartelijk. Een iemand achter de balie groette zelfs niet eens. Hotelkamer zag er pover uit. Het is niet zo dat de overnachting extreem goedkoop was, dus dikke minpunten hier. WC-bril zat los (irritant), TV nam groot deel werkblad in beslag daardoor lastig om ook nog even wat te werken. En dan die TV. Van de 16 kanalen was het meeste gewoon helemaal niets. Ruis. Bovendien was bureau vrij plakkerig. Ontbijt was helemaal een drama. Waren door 2 groepen al leeggeplunderd en dat wat later werd klaar gezet was van niveau witte boterham met kaas en worst. Koffieautomaat was ook al leeggetapt. Personeel chagi, maar dat begrijp ik dan nog wel. Totaalindruk, treffend verwoord door een collega: alle lampen deden het.
Gereisd zakelijk in juni 2011

Erg simpel

pla_86, 22-5-2011

Simpele, maar strakke kamer. De badkamer was netjes en de kamer was wel schoon.

We moesten lang wachten op het ontbijt, de broodjes waren steeds op en ze konden het niet op tijd bijvullen.

Het hotel staat midden op een industrieterrein, dus de omgeving was niet bijzonder.

Gereisd met partner in februari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Wavre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Wavre in Wavre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Wavre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Wavre scoort een 4.6 uit 10 op basis van 4 reviews.