1 review over BedAndBreakfast Chateau Rooms in het Nederlands

Wendy, 13-2-2006

Van de buitenkant lijkt het een soort vila kakelbont, maar het is eens iets anders dan een standaard hotel. Het komt wat primitief over, er was, toen wij er waren, 1 jongeman die de ontvangst deed en de betalingen. Helaas hebben we bij onze betaling bijna 20 min. moeten wachten, omdat deze zelfde jongeman blijkbaar niet gewend was om te gaan met Visa. Ontbijt was verder goed, zwembad niet te beoordelen (geen gebruik van gemaakt), onze kamer was ruim. Afscheiding met badkamer iets minder (glazen deurtje), verder toonde onze kamer wat killig, maar dat kwam misschien door de plavuizen. Mijn vriend vond de prijs/kwaliteitverhouding niet goed.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Chateau Rooms in Ottignies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Chateau Rooms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Chateau Rooms scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.