Hotel Avalon **

Hotel Avalon
Avalon
3,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Avalon bij:

1 review over Hotel Avalon in het Nederlands

Steven, 13-4-2007

De eerlijkheid gebiedt mij te melden dat mijn verblijf in dit hotel slechts een momentopname is (één nacht,inmiddels vijf jaar geleden)...maar blijkbaar is het nog steeds dezelfde uitbater. Van mijn verblijf toen kan ik alleen maar zeggen dat ik geen oog heb dichtgedaan...nachtlawaai beneden in de bar... en toen ik 's morgen wou ontbijten was er niemand wakker, is er iemand slecht gezind uit zijn bed gekomen en die heeft mij enkele oudbakken pistolets, alsook "verkleurde charcuterie" gegeven... De kamer was bovendien vuil, en de telefonische reservatie vooraf kon niet in het nederlands blijkbaar..., hoewel dit toch nog Vlaanderen is. Hopelijk heeft men er intussen bijgeleerd...maar mij zien ze er nooit meer weer. Verwacht ook van de ligging geen bijzonderheden (langs een drukke autoweg, ver weg van het - overigens zeer mooie en gemoedelijke - centrum van Overijse)
Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avalon in Overijse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avalon scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.