9,6

Uitstekend

4 reviews over BedAndBreakfast Leeuwerikenveld in het Nederlands

Leuke, gezellige mini camping !

Hans Bronsveld, 3-5-2017

We hebben eind april 2017 op de mini camping gestaan. Uiteindelijk zijn het 6 nachten geworden ! Heel leuk terrein met mooi aangelegde tuin. Hele aardige beheerders met een hele gezellige babbel ! Brood kan je bestellen en ook lekkere plaatselijke biertjes zijn verkrijgbaar. Prachtige fietsomgeving met knoopppunten direct aan de camping.

Leuke plaatsjes op fietsafstand, zoals Zoutleeuw, Diest, Hoegaarden. Leuven is een echte aanrader !

Jos is druk bezig een extra douche te bouwen want dat is denk ik wel nidig als het wat drukker wordt.

Aanrader !

Gereisd met partner in april 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Rudy & Sylvie, 18-4-2017

Zeer goede camping met supervriendelijke uitbaters. Op paaszondag lag er bij het opstaan een zakje met paaseitje aan iedere caravan en camper. Sanitair in orde. Alles is er zeer goed onderhouden en de staanplaatsen en tuin is zeer verzorgt. De camping ligt op een boogscheut van de fruitakkers.Wij gaan er zeker nog terug.
Gereisd met partner in april 2017

gastvrij, gezellig en schoon

Carien, 26-7-2013

Mijn zus en ik uit Nederland hebben 1 nacht op het trekkersveld gekampeerd op onze fietsvakantie in België en Luxemburg. We werden heel enthousiast ontvangen, hebben heerlijk van de vruchten uit de tuin mogen smullen en werden verwelkomd met een heerlijk streekbiertje. Ontzettend aardige, humoristische en gastvrije gastvrouw en -heer in een schitterende (tuin)omgeving en schone accomodatie. Een aanrader!!
Gereisd anders in juli 2013

Leeuwerikkenveld is super

Bart en Regina Polman, 3-1-2011

De plek is fantastisch de mensen \zijn fantatstisch. Het eten wordt met veel bezieling gemaakt.

Het Leeuwerikkenveld is uitmuntend.

Wij komen er elk jaar weer om te onthaasten.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Leeuwerikenveld in Oplinter/Neerlinter/Tienen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Leeuwerikenveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Leeuwerikenveld scoort een 9.61 uit 10 op basis van 4 reviews.