Bed and Breakfast Vossendries

8,5

3 reviews over Bed and Breakfast Vossendries in het Nederlands

Mooi en rustig gelegen

Rinus, 5-1-2013

Dit B&B is mooi en rustig gelegen, echt iets voor mensen die houden van plattelandsaccomodatie, het pension word omgeven door een fraaie tuin, ontbijt was dik in orde, voor het diner werden we door de gastheer verwezen naar het op kleine afstand gelegen kasteel de Horst in St. Pieters-Rode, in het koetshuis is een uitstekend restaurant gevestigd waar men heerlijk kan eten tegen een betaalbare prijs.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Terugbellen is waarschijnlijk teveel gevraagd

Marion Kwinkelenberg, 7-11-2011

Je bent op fietsvakantie, in de buurt van Tielt en je zoekt een plek om te overnachten. Na het bellen op de 2 nummers die op de site gemeld staan, helaas geen contact gekregen en we wachten af of er gereageerd wordt op ons ingesproken bericht...........en dan sta je te wachten in de regen.......en je belt dan nog maar een keer, want je wilt die nacht toch slapen!!! Krijgen schoonzus aan de telefoon die even de honeurs waarneemt, maar de eigenaresse laat terugbellen.....................we zijn inmiddels 1 maand verder en haar hebben we nooit aan de telefoon gehad. Heel vreemd, je hebt een B&B en ws ben je al binnen, want contact leggen met potentiele overnachters is je al teveel.
        Gereisd met partner in oktober 2011

Bezoeker, 2-8-2006

Een fijne vakantieplek te midden van het mooie Belgische landschap, waar men gastvrij ontvangen wordt.

Genieten van de rust en de natuur, maar ook een ideale plaats om te wandelen, fietsen en steden te bezoeken.

Gereisd familie in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vossendries in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vossendries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vossendries scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.