Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Toets-en-Bord in het Nederlands

Superverzorgd weekend

liek, 11-8-2010

Op 15 minuten lopen van het station en op 10 minuten lopen van stadhuis van Leuven ligt dit zeer goed verzorgde B&B. De kamers zijn ruim en schoon. Met douche in de kamer en wc buiten de kamer. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer aanwezig.

Een warm ontvangst door twee zeer aardige mensen die je met rust laten als je dat zou willen en die graag een gesprek aanknopen, als je er voor openstaat.

de broodjes kwamen rechtstreeks bij de bakker vandaan 's ochtends. Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid.

We zaten een klein beetje in tijdnood op de terugreis en toen sprong de eigenaresse persoonlijk in de auto om ons naar het station te brengen!

Een schone kamer op korte afstand van het centrum, een heerlijk ontbijt en een super service! Wat wil je nog meer?

Als we weer met zijn 2-en naar Leuven gaan, boeken wij hier.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Toets-en-Bord in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Toets-en-Bord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Toets-en-Bord scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.