Hotel Park Inn by Radisson Leuven ***

Park Inn by Radisson Leuven
8,9

10 tips over Park Inn by Radisson Leuven

Fons, 12-5-2015

Openbare parking (onder het hotel) wordt goedkoper als men een treinkaartje koopt (wel op de parkeerkaart laten aantekenen!).

Met de trein ben je overigens zo in Brussel en voor 65-plussers kost seniorenkaartje retour met de trein 6 Euro.

willempie, 13-4-2015
Parkeren kan voor 5 euro voor 24 uur in de stationsparkeergarage. Top geregeld.
Edwin, 2-11-2014
Parkeer onder het hotel, koop een goedkoop treinkaartje (enkeltje Heverlee) en laat je parkeerticket opwaarderen. Dit scheelde ons ruim € 25,- aan parkeerkosten. We hebben geen ontbijt aan het hotel genomen maar hebben heerlijke broodjes als ontbijt gekocht op het stationsplein.

Smellan, 29-9-2014
Parkeren is geen probleem en zonder kosten, wanneer je de auto even verderop parkeert op het vrije parkeerterrein. Vijf minuten lopen.
william, 3-6-2014

1. Op vertoon van het ticket van de parkeergarage kregen wij van de bus-chauffeur van De Lijn gratis dagkaarten voor openbaar busvervoer in Leuven.

2. Koop bij de kaartautomaat van de spoorwegen een enkeltje naar Heverlee ad € 2,- en laat vervolgens bij het stationsloket van de NMBS de parkeerticket "opwaarderen" (=scannen van de streepjescode). Is secondenwerk. En halveer daarmee het parkeertarief gedurende de parkeerduur van de parkeergarage tot max 30 dgn.

1 juni 2014

Sandra & Vincent, 26-5-2014
Parkeergarage onder het hotel. Kosten doordeweeks 20 euro per dag in het weekend 10 euro per dag. Icm met een goedkoop gekochte trein ticket kan je daar nog dik de helft vanaf halen. Vonden we zelf iets te veel gedoe omdat we zelf op vrijdagmiddag aan kwamen.

Ger, 20-8-2013
Vraag op het station naar het voordeeltarief voor de parkeergarage (park & ride)
bendul, 20-12-2012
Centrum Leuven is een feestje, Markt, Oude Markt, vele cafes en restaurants, leuke winkeltjes
Christian, 11-9-2012
Parkeren is duur als je onder het hotel gaat, maar met veel korting als je dan de trein neemt. Dan is het nog maar € 6 ipv 20. Wij zijn ook voor weinig met de trein naar Brussel geweest, omdat vanwege paasverlof er in Leuven weinig vertier was.
Ruud Klarenbeek, 23-7-2012
In juli op elke vrijdagavond muziek op alle pleinen in Leuven, de zogenaamde Beleuvenissen. Heel gezellige sfeer.