8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Inn by Radisson Leuven*** bij :

44 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Leuven in het Nederlands

Ideale ligging ten opzichte van centrum

Nicolette curfs, 9-8-2017

Mooi hotel.prima parkeergelegenheid

Mooie kamers.goed ontbijt

Zeer vriendelijk personeel

Minpunten:ontbijtruimte te klein

Personeel ruimde tafel al af terwijl je nog niet klaar was

Koffiemachine kon capaciteit gasten niet aan

10 minuten in rij voordat je koffie hebt

Gereisd met partner in augustus 2017
Laurent Heusdens,

Beste ncurfs,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft ons te beoordelen.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en bedanken u ook voor uw feedback betreffende het ontbijt.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Lisa Marrone

Local Marketing Coordinator

Een groot feest

Mary de Werdt, 21-5-2017

Bij aankomst kregen wij meteen uitleg wat er allemaal te doen en beleven was in Leuven. De festiviteiten van Het Groot Verlof begonnen net dat weekend. Ontvangst was heel vriendelijk. Kregen zelfs een kop koffie aangeboden, Echt de Vlaamse hartelijkheid. De business kamer was groot en luxe. Ontbijt is vers en van zeer goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Wij gaan dit jaar weer terug voor de festiviteiten.

Jammer dat er geen gezellige bar bij is. Je moet echt in de buurt zijn voor een bar.

Laurent Heusdens,

Beste Mary,

Bedankt voor deze mooie review! Wij kijken er in ieder geval naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Lisa Marrone

Local Content Coordinator

Genieten

Gerard schwickard, 27-3-2017

We hebben in dit hotel een heerlijk weekend gehad,mooie kamer en een uitgebreid ontbijt .

Dit hotel is zeker niet duur voor de service die je hier krijgt .

Zeer vriendelijk personeel dat nog de tijd voor je heb om wat te praten met je over de leuke dingem in de omgeving.

Parkeren in de garage onder het hotel is heel erg makkelijk.

Het centrum van Leuven is op 10 minuten loopafstand .

Hebben hier zo genoten dat we hier weer geboekt hebben voor een gezellig weekend met mijn schoonouders er bij.

Gereisd met partner in april 2016

Fijn hotel op goede locatie

Ton en Lia, 14-11-2016

Prima hotel, mooie ruime kamer en badkamer. Schoon. Bedden zijn ook prima. Goed ontbijt. Gunstig gelegen. Op loopafstand van centrum, naast station. Tip restaurants: Kalypta, tapas-wereldkeuken in Patrijsstraat en Bar Nine op de Oude Markt.
Gereisd met vrienden in november 2016

Beste Tonpijnappels,

Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling!

Het doet ons plezier deze complimenten te mogen ontvangen.

Kelly Gonzalez,

Sales Coordinator

Gastvrij hotel ideaal gelegen

Miriam, 16-9-2016

Rustige kamers, gastvrij personeel, lekker ontbijt, op loopafstand van alle bezienswaardigheden in de stad.

Ideaal gelegen als je met de trein komt. Kom je met de auto dan kun je onder het hotel parkeren. Goedkoop in het weekend! Duur door week.

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Miriam007,

hartelijk dank voor uw recent bezoek aan ons hotel en uw positieve beoordeling!

Fijn dat u onze gast bent geweest en dat uw verblijf naar uw tevredenheid was!

General Manager

Heerlijk hotel met vriendelijke mensen

Marielle, 3-8-2016

Fantastisch hotel. We werden heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan bij het inchecken.

Onze kamer was heel ruim en goed schoon. WC en douche waren 2 aparte vertrekken.

Hotel ligt direct aan het spoor waar je geen hinder van hebt en dus goed bereikbaar met openbaar vervoer. Vanuit hotel loop je zo grote winkelstraat in en ook naar alle gezellige terrassen , restaurants en bezienswaardigheden.

Ontbijt was ook prima verzorgd al was het wel druk en amper genoeg zitplaatsen.

Geachte mar-ber73,

hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel! Fijn dat u onze gast bent geweest!

Wij hopen dat alles naar tevredenheid was!

Graag zien wij u nogmaals bij ons terug!

Dus, tot ziens!

General Manager

Prima hotel voor een bezoek aan het mooie Leuven

Marcel Meulstee, 11-7-2016

- buiten het hotel is het niet meer gratis parkeren.

- parkeer je auto in de P1 garage wat ook de garage van het station is. Deze garage heeft 2 ingangen, je kunt gelijk de 1e pakken. Uitgang garage komt tegenover het hotel uit.

- weekendtarief garage, 5 eur per dag gaat pas op vrijdagnacht 0.00 in.

vrijdagmiddag betaal je 2 eur per uur. Echter tip: koop kaartje op station naar Heverlee, enkeltje 2,30 dan wordt je parkeerkaart voor korting geactiveerd > 50% > bespaarden wij in totaal 12,20 mee ;-)

- via het station op 10 min van het centrum maar je loopt wel door een winkelstraat.

- Verder ruime kamer, goed ontbijt en vriendelijke receptie!

Geachte m_a_meulstee,

hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling!

Fijn dat u voor ons heeft gekozen en onze gast bent geweest!

Ik hoop dat u van uw verblijf heeft genoten en dat mijn collega's en ik u binnenkort nogmaals bij ons mogen verwelkomen!

General Manager

fantastich en voor herhaling vatbaar

Vandooren Annette, 4-7-2016

Ik vind alles goed zowel de vriendelijkheid van personeel en de receptie die zeer behulpzaam was
Gereisd met vrienden in april 2015

Geachte mevrouw Vandooren,

hartelijk dank voor uw fantastische score en uw reactie!

Hier ben ik heel erg blij mee! Fijn te weten dat u zo van uw bezoek aan ons hotel heeft genoten!

Heeft u inmiddels het vervolgbezoek al gepland?

TOT ZIENS!

General Manager

heel goed. prima bedden, fijne douche.apart toilet

joke lauret-bastinck, 26-6-2016

ligging zowel met trein als met auto prima, loop afstand naar de stad oké. wel goede schoenen aantrekken, want veel straten zijn met kasseien. veel terrassen met lekker eten.ook het ontbijt en ander eten in het hotel zijn klasse
Gereisd met partner in juni 2016

Geachte mevrouw lauret-bastinck,

hartelijk dank voor uw beoordeling!

Ik hoop dat u nog niet alles van Leuven heeft gezien, zodat u nog eens "moet" terugkomen om uw citytrip voor te zetten!

Mijn collega's en ik kijken alvast naar uw volgend bezoek uit!

goed hotel

Ank, 25-6-2016

Is toch nog wel een stukje lopen naar het centrum. Er was ons gezegd dat aan de andere kant van het station de bussen staan naar het centrum. Dat klopte maar als je slecht ter been bent is dit een behoorlijk stuk lopen. Later ontdekte wij dat er een bus vlakbij stopt. Verder was het hotel goed. Lekker ontbijt en goede kamers.
Gereisd met partner in maart 2016

Beste Ank,

hartelijk dank voor uw reactie! Het is voor ons prettig te vernemen dat u van uw verblijf heeft genoten!

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Leuven in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Leuven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson Leuven scoort een 8.9 uit 10 op basis van 44 reviews.