Hotel Ibis Centrum Leuven ***

Hotel Ibis Centrum Leuven
Ibis Centrum Leuven
7,4

18 reviews over Hotel Ibis Centrum Leuven in het Nederlands

Onvriendelijke check in, kleine kamer, top ontbijt

Anke, 19-8-2017

Zeer onvriendelijke ontvangst.Heer aan de balie sprak volgens mij zeer slecht Nederlands.Geen uitleg over ontbijt, hoe we bij kamer moesten geraken, sleutelkaart werkte niet.Parkeerplaats werd wel opgedrongen. Zeer onvriendelijk. Engelse gast kreeg wel volledige uitleg in het Engels. In Vlaanderen mag ik toch verwachten om op een vriendelijke, correcte en Nederlandstalige manier ontvangen te worden? Kleine kamer, badkamer met douchedeur sluit niet voldoende. Badkamer volledig onder water. Kamer proper. Zeer goed en uitgebreid ontbijt! Pluim voor de meisjes van het ontbijt. Zeer vriendelijk, hielden alles in het oog en vulden onmiddellijk bij. Top!
Gereisd met partner in augustus 2017

Slecht hotel

Dennis, 30-4-2017

Ibis Leuven centrum ligt op een gunstige locatie voor een bezoek aan Leuven, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De badkamer was erg slecht. De douche werd van de rest van de badkamer gescheiden door een douchegordijn. Dit hing zo'n 20cm van de grond, en er was geen douchebak. Als je gedoucht had stond de badkamer blank en kon je dus niet meer droog bij de wastafel of het toilet komen. Het hotel is erg gehorig en je hoorde dus alle gasten rondlopen en praten. De gordijnen sloten erg slecht, waardoor onze kamer om 0700 al flink verlicht was.

De schoonmaak begon sochtends om 0800 met de ronde. Dus de stofzuiger klonk toen al luid en duidelijk. Om 0915 stond de schoonmaak al op de deur te bonken. 3 kwartier later nog eens. (Je moest om 1200 de kamer uit en we hadden geen ontbijt geboekt). Als we dan zonder kids een nacht weg zijn. Is uitslapen ook wel lekker, maar dat werd door Ibis onmogelijk gemaakt.

Gereisd met partner in april 2017

heerlijk

Cootje, 2-1-2017

Geweldige ligging, goede service, uitgebreid ontbijt, relaxe sfeer
Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Centrum Leuven bij:

Prima ligging in het centrum

Vedat Gök, 19-12-2016

Het hotel heeft een prima ligging middenin het centrum. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en werkt hard om zijn best te doen.
Gereisd met vrienden in december 2016

Prima hotel, zeer vriendelijk

Esther, 4-4-2016

Prima hotel in centrum van Leuven. Goed bereikbaar met de auto. Parkeren kan bij het hotel in eigen garage. Wel krap.....

Nette, schone kamer. Klein maar voldeed prima.

Werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Goede uitleg en tips over de stad gehad.

Tip: neem oordoppen mee. Veel geluid aan de straatkant.

Gereisd met partner in april 2016

Goed verzorgd hotel in hartje centrum

Arnoud, 30-7-2015

Het hotel ligt in hartje Leuven, op loopafstand van de Grote en Oude Markt. Het ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij, we werden dmv een plattegrond uitgebreid ingeleid in Leuven. De parkeerplaats van het hotel is ruim en is qua zowel prijs als veiligheid een beter alternatief dan op straat parkeren. De kamer en badkamer is klein, maar voor een city trip was dat voor ons geen probleem. Het ontbijt is duur, maar in de omgeving zijn meer dan genoeg leuke restaurants en café's om te ontbijten. Een prima uitvalsbasis voor een citytrip Leuven.
Gereisd met vrienden in juli 2015

zeer gastvrij personeel

van.beijsterveldt, 2-11-2014

met een groep vrienden zeer vriendelijk ontvangen door receptie. alle hulp bij het parkeren van onze auto's en het stallen van onze MTB.

een gezellig biertje aan de bar werd zonder erom te vragen voorzien van een lichte snack ( chips).

zo kan gastvrij dus ook !!!

kamers zijn klein maar doeltreffend

ontbijt is verrassend goed .

Gereisd met vrienden in november 2014

Prima hotel voor een weekend weg.

Lourens, 13-1-2014

Kamers zijn netjes, ietwat aan de kleine kant en enigszins gehorig. Het hotel ligt net buiten het centrum op 15 minuten lopen van het station, er is een kleine parking bij het hotel.
Gereisd met partner in oktober 2013

Prima hotel.

Diana en Hans van Mokum, 10-10-2013

Dit hotel is uitstekend gelegen en op 1 minuut loopafstand van de Grote Markt. Wij werden te woord gestaan door receptionist Peter die het principe klantvriendelijkheid goed weet uit te dragen. Kies als dit kan wel een kamer aan de achterzijde want er is veel lawaai uit de straat (bussen en auto's) en veel aangeschoten studenten die 's nachts door de straten lopen te schreeuwen.
Gereisd met partner in oktober 2013

Fijn hotel

Marlou Kleijn, 3-5-2013

Fijn net hotel. Wel even lopen naar het centrum.
Gereisd met vrienden in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Centrum Leuven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Centrum Leuven in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Centrum Leuven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Centrum Leuven scoort een 7.44 uit 10 op basis van 18 reviews.