8,6

Uitstekend

8 reviews over BedAndBreakfast De Werf in het Nederlands

Zó jammer van dta slechte matras/ bed

Lien, 14-12-2009

Ik kende het café al uit mijn studententijd en het leek mij leuk hier ook eens te logeren. Op zich was alles prima in orde: heel schoon, behulpzaam en vriendelijk personeel, excellent ontbijt... Maar wat jammer dat we geen oog hebben dicht gedaan en met vreselijke spierpijn (die zelfs de gloeiend hete, voor kinderen wat gevaarlijke!, douche niet kon verhelpen) zijn wakker geworden vanwege de superdunne matrasjes van schuimrubber op een kale plank... Ajb, De Werf, investeer in paar goede, degelijke matrassen en u kunt mij twee maal per jaar verwachten!
Gereisd met partner in december 2009

De Werf... Een aanrader!

Paul Kense, 10-5-2009

Gasthof de werf is een sfeervolle guesthouse. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes. Dit alles op 3 minuten lopen van de grote markt. Het restaurant beneden is erg gezellig en het eten is uitstekend en betaalbaar. Wij gaan zeker nog eens heen....
Gereisd met partner in mei 2009

Luc., 30-5-2008

Prima ontvangst,simpele maar fijne kamer.Fijn personeel,super ontbijt en dit alles echt voor niet teveel geld.Meer moet dat echt niet zijn.Ga zeker nog is terug maar dan samen met vrouw en kinderen.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Peter, 3-4-2008

Gezellige, simpele plaats op een uitstekende lokatie. Douche en toilet zijn gedeeld, maar alles is netjes en schoon. Ontbijt in het eetcafe beneden is uitstekend en bij mooi weer buiten op het terras. Je kunt hier goed slapen voor een schappelijke prijs.
Gereisd met partner in april 2008

Joop de Jager, 16-11-2007

Kamers zijn eenvoudig maar wel schoon en voorzien van het noodzakelijke. De ontvangst was allerhartelijks. Eten en drinken is van goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Om Leuven te verkennen is deze accommodatie een echte aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2007

Stegenga, 21-10-2007

Erg gezellig. Kamers niet heel luxe, maar alles zit er in. Er is een internet-kamer. Voor de rest alles goed verzorgd (douches, toilet, internet-kamer). Ontbijt was meer dan genoeg en erg lekker!
Gereisd anders in augustus 2007

Janssen, 21-6-2007

Heel erg leuke tent. Eigenlijk en horecazaak met leuke ongedwongen inrichting en service. Mooi gelelgen aan oud plein en bij universiteits gebouwen. Soort bed en breakfast. Simpele kamers maar prima en niet te duur.
Gereisd anders in juni 2007

Joop Willems, 30-6-2005

Zonder twijfel een aanrader. Uiterst mooie ligging en gezellige atmosfeer !
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Werf in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Werf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Werf scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.